خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در تبریز:

شرکت‌های گاز استانی کارآفرین باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۸

باید با مدنظر قرار دادن برنامه‌های بهبود در صنعت گاز، بهره گیری از روش‌های جدید و کارآمد‌تر در اجرای امور و ارتقای کمی و کیفی خدمات، پروسه رسیدگی به امور را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

ایلنا: معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: شرکت‌های گاز استانی با تعیین نیازهای مشترکان و در راستای بهبود اجرای امور می‌توانند کارآفرینی فراوانی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا عراقی در ادامه حضور خود در تبریز، در دیدار با مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز آذربایجان شرقی عملکرد این شرکت را قابل قبول دانست و گفت: باید با مدنظر قرار دادن برنامه‌های بهبود در صنعت گاز، بهره گیری از روش‌های جدید و کارآمد‌تر در اجرای امور و ارتقای کمی و کیفی خدمات، پروسه رسیدگی به امور را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اجرایی در این شرکت اظهار داشت: تمامی شهر‌ها و ۷۶ درصد خانوار روستایی استان با اجرای ۱۴ هزار و ۶۷۶ کیلومتر شبکه گازرسانی و نصب ۵۴۷ هزار و ۷۱۲ انشعاب به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده و عملیات گازرسانی در ۲۴۸ روستا نیز در حال اجرا است.
ولی ا… دینی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان رتبه چهارم کشوری از لحاظ تعداد مشترک را داراست، ادامه داد: اشتراک پذیری از ۱ میلیون و ۱۷۵ هزار مشترک گاز طبیعی در استان، توجه ویژه به خلاقیت و نوآوری کارکنان از طریق نظام پیشنهادات و اجرایی نمودن چندین طرح اجرایی که منجر به صرفه جویی کلان برای شرکت بوده است، استقرار چندین استاندارد بین المللی در شرکت، کسب رتبه اول رضایتمندی مردم در بین دستگاه‌های اجرایی استان، کسب رتبه بر‌تر مدیر نمونه، کسب رتبه بر‌تر در ارائه خدمات به موقع و مدیریت بحران زلزله در بین دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی گوشه‌ای از عملکرد اجرایی در شرکت گاز استان بوده است.
خاطرنشان می‌شوددر این دیدار موضوعاتی نظیر مشکلات منابع انسانی، بودجه‌های اجرایی، جایگاه‌های CNG بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز