خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

تاکنون هیچ شخصی به عنوان کاندیدای شهرداری معرفی نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۰۰

علی رغم اینکه به طور رسمی نام کسی برای سمت شهرداری تبریز مطرح نشده است ولی بر اساس برخی شنیده‌ها و مذاکرات نام برخی اسامی از جمله آبدار(معاون شهرداری تبریز)، احمد علیرضابیگی استاندار فعلی آذربایجان شرقی، محسن هاشمی(که عملا با انتخاب به عنوان معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی منتفی شده است)، علیرضا نوین(شهردار سابق تبریز علی رغم اینکه در جلسه رسمی شورای اسلامی که منجر به انتخاب سرپرست شهرداری تبریز شد رأی نیاورده بود.) همچنان مطرح است.

ایلنا: سخنگوی شورای اسلامی شهرتبریز گفت: موضوع انتخاب شهردار تبریز در دستور کار این شورا قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید حاجی‌زاده گفت: بر اساس آیین نامه برای طرح گزینه‌ها باید پنج نفر از اعضا طی نامه‌ای شخصی را به عنوان کاندیدا تائید کنند که تا به امروز هیچ شخصی به عنوان کاندیدای شهرداری مطرح نشده است.
وی با اشاره به قرار گرفتن لایحه سه فوریتی تعیین تکلیف طرح پارک نظامی که کمیسیون ماده ۵ نسبت به لغو آن تصمیم گیری کرده بود، گفت: بر همین اساس تصویب شد که قرداد بین شهرداری تبریز و سرمایه گذار این طرح فسخ شده و بر اساس برآورد کار‌شناسی غرامت پیمانکار این طرح مضخص و پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به تعیین اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های شهرداری گفت: آقایان دکتر عابدزاده و دکتر حاجی‌پور به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر تبریز در شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.
حاجی‌زاده با اشاره به برگزاری اولین جلسه ۴ کمیسیون شورا گفت: دکتر درسخوان به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی، مهندس شهین باهر به عنوان رئیس کمیسیون عمران، دکتر عابدزاده به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و خانم حضرتی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورا انتخاب شده‌اند.
وی انتخاب روسای ۶ کمیسسیون دیگر شورا را منوط به برگزاری اولین جلسات این کمیسیون‌ها دانست و افزود: طی هفته آتی اعضای کمیسیون‌ها جلسه برگزار شده و رئیس کمیسیون‌ها را انتخاب خواهند کرد.
لازم به ذکر است علی رغم اینکه به طور رسمی نام کسی برای سمت شهرداری تبریز مطرح نشده است ولی بر اساس برخی شنیده‌ها و مذاکرات نام برخی اسامی از جمله آبدار(معاون شهرداری تبریز)، احمد علیرضابیگی استاندار فعلی آذربایجان شرقی، محسن هاشمی(که عملا با انتخاب به عنوان معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی منتفی شده است)، علیرضا نوین(شهردار سابق تبریز علی رغم اینکه در جلسه رسمی شورای اسلامی که منجر به انتخاب سرپرست شهرداری تبریز شد رأی نیاورده بود.) همچنان مطرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز