خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی دانشگاه تبریز:

درآمد دانشگاه تبریز از محل اجرای پروژه‌های تحقیقاتی خارج از دانشگاه ۱۰ برابر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۷

دانشگاه تبریز به عنوان تنها قطب مکاترونیک در ایران، علاقمند است در حوزه انرژی‌های نو و تجدید پذیر با سایر مراکز مربوطه همکاری تنگاتنگی داشته باشد.

ایلنا: معاون پژوهشی دانشگاه تبریز گفت: ظرف چهار سال گذشته، درآمد دانشگاه از محل اجرایی پروژه‌های تحقیقاتی خارج از دانشگاه ۱۰ برابر شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی رستمی که در آیین امضای تفاهم نامه دانشگاه تبریز با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی سخن می‌گفت افزود: دانشگاه تبریز در سال‌های اخیر گام‌های بزرگی را در رابطه با امر تحقیق و پژوهش برداشته است.
وی تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ایجاد ارتباط همکاری بین شرکت برق و دانشگاه تبریز برای استفاده بهینه از تکنولوژی نوین را هدف اصلی این تفاهم نامه ذکر کرد و افزود: همکاری دانشگاه‌ها با وزارت نیرو گسترده و متنوع است، اما این کافی نیست و برای موفقیت بیشتر باید همکاری‌ها گسترش یابد.
رستمی افزود: دانشگاه تبریز با شرکت برق طرح‌های متعددی داشته است و ۱۱ عنوان طرح تحقیقاتی در سال ۸۹،۱۲ عنوان در سال ۹۱ و ۷ عنوان طرح تحقیقاتی در شش ماهه اول سالجاری با وزارت نیرو از نمونه‌های بارز این همکاری هاست.
وی همچنین از علاقمندی این دانشگاه برای گسترش همکاری‌ها در حوزه انرژی خبر داد و افزود: دانشگاه تبریز به عنوان تنها قطب مکاترونیک در ایران، علاقمند است در حوزه انرژی‌های نو و تجدید پذیر با سایر مراکز مربوطه همکاری تنگاتنگی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز