خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

آذربایجان‌شرقی رتبه دوم HSE بر‌تر در بین شرکت‌های گاز کشور را کسب کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۸۱

استقرار فرهنگ ایمنی و حفظ محیط زیست مهم‌ترین هدف HSE صنعت گاز است. / گردهمایی خانواده HSE صنعت گاز کشور در تبریز برگزار شد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گازاستان آذربایجان شرقی تأکید کرد: استقرار فرهنگ ایمنی و حفظ محیط زیست مهم‌ترین هدف HSE صنعت گاز به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی در گردهمایی خانواده HSE صنعت گاز کشور با گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی به تشریح عملکرد اجرایی شرکت گاز استان در استقرار مدیریت کیفیت و ارتقای فرآیندهای بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست پرداخت و گفت: شرکت گاز استان با تحت پوشش قراردادن یک میلیون و ۱۷۵ هزار مشترک گاز طبیعی، جزء یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خدمات رسان صنعت بزرگ گاز کشور بوده که توزیع نعمتی پاک و ایمن را در سرلوحه اجرایی خود قرار داده است.
وی ادامه داد: استقرار سیستم‌های مدیریتی و استانداردسازی فرآیندهای اجرایی در حوزه HSE مهم‌ترین رویکرد ویژه شرکت در نیل به اهداف ایمن سازی و کاهش ریسک‌های محیطی بوده بطوریکه بهبود مستمر و انجام اقدامات اصلاحی و بازنگری فرآیند‌ها زمینه ساز کسب رتبه دوم HSE بر‌تر در بین شرکت‌های گاز کشور شده است.
دینی ضمن اشاره به تجربیات بحران زلزله در بخش گاز و سنجش عملی توان عملیاتی و محک زدن میزان رعایت اصول ایمنی تصریح کرد: خوشبختانه در زلزله منطقه ارسباران علیرغم شدت بالای حادثه، تلاش و کوشش وصف ناپذیر کارکنان و رعایت بندهای ایمنی در ادارات مجموعه و عملکرد سریع و صحیح، شرکت گاز را در سرآمد دستگاه‌های اجرایی استان در مدیریت بحران قرار داد.
مدیرعامل شرکت گازاستان به ایده‌های نوین در بخش HSE شرکت گاز استان اشاره کدر و گفت: جلب مشارکت کارکنان به عنوان زبان گویای سازمان و بذل پیشنهاد در حوزه HSE منجر به افزایش ۱۲۴ درصدی ارائه پیشنهاد توسط کارکنان بوده و در چندین مورد زمینه ساز اجرای بهترین شیوه عملیاتی در این حوزه بوده است.
خاطرنشان می‌شود گردهمایی HSE صنعت گاز کشور به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و با هدف پایش فرآیندهای اجرایی و بهبود مستمر اقدامات به مدت دو روز به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز