خبرگزاری کار ایران

باجه دریان بانک توسعه تعاون افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۲

با بهره برداری از این باجه تعداد شعب و باجه‌های این بانک در آذربایجان شرقی به ۲۷ باب رسید. / این عزم و همدلی در ساخت و توسعه منطقه دریان موجب شد تا بانک توسعه تعاون نیز به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور با افتتاح باجه این بانک خدمات خود را بیشتر و سهل الوصول‌تر در اختیار شهروندان دریانی قرار دهد.

ایلنا: همزمان با هفته دفاع مقدس باجه دریان بانک توسعه تعاون در شهرستان شبستر افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، در آئین افتتاح این باجه در جمع شهروندان دریانی گفت: همدلی و همکاری اهالی دریان زبانزد خاص و عام است و این تعاون و همکاری موجب رشد و تعالی منطقه شده است.
یونس کلانتری با اشاره به نقش و اثرگذاری تعاون در پیشبرد اهداف اجتماعی و اقتصادی منطقه اذعان داشت: این عزم و همدلی در ساخت و توسعه منطقه دریان موجب شد تا بانک توسعه تعاون نیز به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور با افتتاح باجه این بانک خدمات خود را بیشتر و سهل الوصول‌تر در اختیار شهروندان دریانی قرار دهد.
وی ابراز امیدواری کرد: با آغاز فعالیت باجه بانک توسعه تعاون و همکاری اهالی محترم در آینده نزدیک شاهد افتتاح شعبه این بانک در دریان باشیم.
شهردار دریان نیز در این مراسم طی سخنانی با استقبال از آغاز فعالیت بانک توسعه تعاون در دریان اظهار داشت: با عنایت به همدلی و همنوایی موجود بین اهالی دریان مطمئن هستیم که در آینده نزدیک این باجه به یکی از باجه‌های فعال بانک توسعه تعاون تبدیل شود.
شفایی با اشاره به حمایت خیران از توسعه شهر دریان اذعان داشت: در حال حاضر چهار پروژه عظیم عمرانی با حمایت خیران دریانی در این منطقه در حال اجراست.
لازم به ذکر است با بهره برداری از باجه دریان تعداد شعب و باجه‌های این بانک در آذربایجان شرقی به ۲۷ باب رسید.
گفتنی است دریان شهری است در ۶۰ کیلومتری کلانشهر تبریز و از توابع شهرستان شبستر بخش مرکزی طبق سرشماری سال ۹۰ مرکز آمار ایران این شهر جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰ نفر، یک هزار و ۲۶۰ خانوار و یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و تجاری بوده و به دلیل پیشرفت این شهر در زمینه‌های فرهنگی - تجاری - رفاهی این آمار رو به رشد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز