خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ورزقان و خاروانا:

سخنان رئیس جمهوری نوید بخش ادبیات جدید در سیاست خارجی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۳

این سخنرانی نشان داد که کشور ایران به حقوق حقه خود پافشاری خواهد کرد ولی در عین حال آماده تعامل، احترام و گفت‌و‌گوی متقابل است.

ایلنا: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل نوید بخش ادبیات جدید در عرصه سیاست خارجی کشور بود و این روند به بهبود شرایط کمک خواهد کرد.
به گزارش ایلنا، اللهوردی دهقانی با اشاره به ادبیات متفاوت ایران در این مجمع گفت: دکتر روحانی ادبیات متفاوتی نسبت به رئیس جمهور گذشته در این مجمع به کار برد که دیپلماتیک و جهانی بود.
وی با تأکید بر اینکه این سخنرانی به جهانیان پیام صلح و دوستی ایران را رساند ادامه داد: در این مجمع ظرفیت‌های کشور ایران با سخنان تعامل گرانه و صلح طلبانه دکتر روحانی به جهان عرضه شد.
دهقانی خاطر نشان کرد: این سخنرانی نشان داد که کشور ایران به حقوق حقه خود پافشاری خواهد کرد ولی در عین حال آماده تعامل، احترام و گفت‌و‌گوی متقابل است.
وی با اشاره به عدم حضور دکتر روحانی در ضیافت ناهار این مجمع گفت: ایشان به علت اینکه ارزش‌های اسلامی در این ضیافت رعایت نمی‌شود در مراسم ناهار حضور نیافتند.
دهقانی افزود: دکتر روحانی نشان داد در عین رعایت عزت، حکمت و مصلحت می‌توان به تعامل، احترام و گفت‌و‌گوی متقابل امیدوار بود.
عضو هیات رئیسه کمسیون صنایع و معدن با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در این مجمع گفت: اشاره به حق مردم فلسطین نشان داد که صلح و دوستی از اولویت‌های سخنان ریاست جمهوری است.
وی در خصوص برگزاری جلسه ۱ + ۵ و ایران در سطح وزرا گفت: این گونه حرکت‌های خواهد توانست به بهبود روند مذاکرات کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز