خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

برنامه‌های هفته ازدواج با شکوه‌تر از سال گذشته در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۱۸

اولین کارگروه هماهنگی و برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ازدواج استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

ایلنا: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های هفته ازدواج با شکوه‌تر از سال گذشته با همکاری سایر دستگاه‌های دولتی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا لیلا جایدان که در اولین کارگروه هماهنگی و برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ازدواج استان سخن می‌گفت با بیان اینکه قدم برداشتن در راه ازدواج جوانان و فرهنگ سازی در زمینه ازدواج آسان آگاهانه و بهنگام جوانان وظیفه اخلاقی، عرفی و شرعی همه آحاد جامعه است افزود: امسال همزمان با هفته ازدواج از ۱۵ مهر ماه لغایت ۲۲ مهر ماه ویژه برنامه‌های هفته ازدواج در سراسر استان با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
وی به ظرفیت بالای دستگاههای اجرایی استان اشاره کرد و افزود: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های دولتی در استان قابل تقدیر و در خور ستایش است و همین تعامل باعثگردید سال گذشته استان آذربایجان شرقی رتبه اول کشور رار در اجرای برنامه‌های ازدواج و خانواده به‌دست آورد.
همین گزارش حاکی است در این جلسه دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی استان ضمن اشاره به توانمندیهای خود در حوزه ازدواج و خانواده آمادگی خود را در جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های ازدواج اعلام کردند.
از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاههای استان در جشنواره پیوند آسمانی می‌توان به ارائه خدمات دستگاهی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت در حوزه ازدواج و راه اندازی سامانه رسیدگی به مسایل و مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف می‌توان نام برد.
نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی از ۱۵ مهر ماه لغایت ۲۲ مهر ماه در سطح استان برگزار و همزمان در شهرستان‌ها کمیته سامان ازدواج پی گیر برنامه‌های ازدواج خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز