خبرگزاری کار ایران

گردهمایی اعضای هیات مدیره کانون‌عالی شوراهای اسلامی کشور در تبریز برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۰۷۷۳۲

در این گردهمایی بررسی وضعیت معیشتی کارگران و مشکلات آنان و همچنین مطالبات جامعه کارگری از دولت یازدهم نیز بررسی خواهد شد.

ایلنا: رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی از برگزاری گردهمایی اعضای هیات مدیره کانونعالی شوراهای اسلامی کشور در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا چنگیز قاسمی بابیان اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی بررسی وضعیت معیشتی کارگران و مشکلات آنان است افزود: در این گردهمایی مطالبات جامعه کارگری از دولت یازدهم نیز بررسی خواهد شد.
وی با اشاره به حضور هیئت مدیره کانونعالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشوردر این گردهمایی گفت: این گردهمایی با حضور کریم صادق‌زاده دبیراجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز، یونس فاتح رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، نادرفضل‌زاده رئیس اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و روسای کانونهای شورای اسلامی کار استان‌ها برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است این گردهمایی روز پنجشنبه ۴مهر ماه از ساعت ۹ صبح در بلوار منجم خیابان قالیچیلر، جنب آپارتمان‌های آسمان، سالن کنفرانس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز بمدت دو روز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز