خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده هیچ‌گاه از یاد مردم نخواهد رفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۳۸

همدلی دولت و ملت، زلزله ارسباران را به فرصت تبدیل کرد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده هیچ‌گاه از یاد مردم نخواهد رفت و خوشحالیم که امروز بیانات امیدوارکننده معظم‌له مبنی بر اینکه این حادثه باید به سکوی پرش عمران و آبادانی منطقه تبدیل شود، تحقق یافته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز(شنبه) در جمع اهالی روستای امند از توابع شهرستان هریس، با بیان اینکه نعمت انقلاب اسلامی و لطف و عنایت مقام معظم رهبری را ارج می‌نهیم، اظهار داشت: فراموش نکرده‌ایم که ۱۳ ماه پیش، بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم ما زیر چادر‌ها بودند، اما امروز به برکت همدلی دولت و ملت، نزد مردم خود روسفید هستیم و سنگینی بار زلزله را احساس نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه اقتدار کشور در سایه وحدت ملی به دست آمده، افزود: زلزله ارسباران نشان داد که ایران یکپارچه است و در این حادثه، صحنه‌های زیبایی از عظمت جمهوری اسلامی خلق شد.
علیرضابیگی با اشاره به اینکه دولت در روز بلا و سختی در کنار مردم بود، گفت: ملت و دولت دست به دست هم دادند و این بلا را به فرصت تبدیل کردند و امروز شاهد آبادانی و رونق مناطق زلزله‌زده هستیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارهای باارزشی انجام شده، افزود: همه کار‌ها در کمترین زمان به نتیجه رسید و یک رکورد تاریخی در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده به ثبت رسید.
وی با قدردانی از زحمات دکتر بشارتی و بنیاد برکت در بازسازی اماکن عمومی مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: در حادثه زلزله ارسباران، مدارس پناهگاه مردم شدند و بسیاری از خدمات از طریق مدارس به مردم آسیب‌دیده ارایه شد.
علیرضابیگی با اشاره به احداثمدرسه راهنمایی روستای امند توسط بنیاد برکت، افزود: این مدرسه نماد تمام کارهایی است که از مردم و خیرین تا دستگاه‌های دولتی، همه در آن مشارکت داشته‌اند و امیدواریم که محل رشد و بالندگی و افتخارآفرینی دانش‌آموزان ما باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز