خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا:

ضرورت عفاف و حجاب غیر قابل انکار است

کد خبر : ۱۰۶۵۲۰

کمرنگ شدن عفاف و حجاب در جامعه کانون خانواده را سست و جوانان را با آسیب‌های بسیاری روبرو می‌کند. / توجه به علایق، سلیقه‌ها و شرایط سنی مخاطبان در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب ضروری است. / نوآوری و خلاقیت در این زمینه باید با مد نظر قرار دادن شرایط مخاطبان و در چهارچوب ضوابط اسلامی باشد.

ایلنا: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا گفت: ضرورت عفاف و حجاب غیر قابل انکار است و کمرنگ شدن آن در جامعه کانون خانواده را سست و جوانان را با آسیب‌های بسیاری روبرو می‌کند.
به گزارش ایلنا، منصوره کیانی آموزش مربیان و معلمان را به خصوص در مقطع ابتدایی مهم‌ترین نکته در کنار آموزش خانواده‌ها با اهمیت دانست و افزود: تضاد خانواده و جامعه درباره این موضوع نگرش کودکان را دچار شبهه می‌کند.
وی لزوم توجه به علایق، سلیقه‌ها و شرایط سنی مخاطبان را در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب مهم خواند و بیان کرد: نوآوری و خلاقیت در این زمینه باید با مد نظر قرار دادن شرایط مخاطبان و در چهارچوب ضوابط اسلامی باشد.
کیانی حمایت از تولیدی‌های فعال در زمینه عفاف و حجاب و همچنین نظارت درست بر فروشگاه‌ها را از نکات قابل توجه توسط نهادهای ذیربط عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه‌های متعدد از جمله نمایشگاه «حریم ریحانه» در خصوص وجود حجاب در ادیان دیگر، عرضه اقلام عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی، نشست‌های تخصصی برای گروه‌های سنی مختلف در حلقه‌ها، تهیه نشریه و بروشور و تجلیل از بانوان محجبه را از مهم‌ترین اقدامات سازمان بسیج جامعه زنان در استان نام برد.
وی همچنین افزود: در دوره‌های طرح ولایت بسیج دانش آموزی، دانشجویی و طرح هجرت نیز برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع فلسفه و تاریخچه حجاب در ادیان دیگر و عرضه اقلام حجاب و عفاف از برنامه‌های جنبی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز