خبرگزاری کار ایران

بزرگ‌ترین انتخابات کارفرمایی آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۹۲

این انتخابات کارفرمایی استان برای اولین با در سطح کشور با حضور ۳۶۵ نفر از کارفرمایان و صاحبان صنعت و تولید برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری بزرگ‌ترین و سالم‌ترین انتخابات کارفرمایی استان جهت مشارکت در تصمیم گیری برای مراجع حل اختلاف خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یونس فاتح گفت: در اجرای ماده ۱۲ آئین نامه انتخابات اعضای هیات‌های حل اختلاف شهرستان تبریز موضوع ماده ۱۶۴ قانون کار در راستای تعمیق و توسعه اصل سه جانبه گرایی، بزرگ‌ترین و سالم‌ترین انتخابات کارفرمایی استان برای اولین با در سطح کشور با حضور ۳۶۵ نفر از کارفرمایان و صاحبان صنعت و تولید برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۵۲ نفر از کارفرمایان کاندید شده بودند افزود: از این تعداد ۳۰ نفر برای حضور در هیات‌های حل اختلاف از طرف کارفرمایان و صاحبان تولید انتخاب شدند.
فاتح با بیان اینکه این حضور پاسخ منطقی کارفرمایان در توجه به کلیه اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می‌باشد، اظهار داشت: در طول سال ۹۰ تعداد ۸۰ بازدید، در سال ۹۱ تعداد ۱۸۰ مورد بازدید و در سال ۹۲ تا کنون ۵۵ جلسه شورای معاونین این اداره کل در سطح واحدهای تولیدی صنعتی برگزار گردیده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این مطلب که سطح برگزاری این انتخابات از شور و شوق خاصی برخوردار بود، افزود: در بررسی‌های مقایسه‌ای نوبت‌های گذشته نشان از آن دارد که برای اولین بار در سطح کشور و استان از حیثتعداد شرکت کنندگان و کاندیدا‌ها می‌باشد که این تفاوت گویای پیامی است که در سال حماسه اقتصادی به ثبت رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز