خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

طرح خدمات محله‌ای در کلیه مناطق شهر تبریز با جدیت در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۵

در حال حاضر ۳۰ اکیپ ویژه برای خدمات‌رسانی به محلات و ۵ اکیپ ویژه برای اجرای طرح‌های آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر شهری تبریز تشکیل شده و این اکیپ‌ها با قدرت و جدیت و به طور شبانه‌روزی و در سه شیفت در راستای ارایه خدمات محله‌ای به شهروندان فعالیت می‌کنند.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: طرح خدمات محله‌ای در کلیه مناطق شهر تبریز با جدیت در حال اجراست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبری با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ اکیپ ویژه برای خدمات‌رسانی به محلات و ۵ اکیپ ویژه برای اجرای طرح‌های آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر شهری تبریز تشکیل شده و این اکیپ‌ها با قدرت و جدیت و به طور شبانه‌روزی و در سه شیفت در راستای ارایه خدمات محله‌ای به شهروندان فعالیت می‌کنند ادامه داد: اجرای طرح پاکسازی بنیادی شهر از دیگر اولویت‌های کاری شهرداری تبریزدر اجرای بهینه این طرح بوده و در این راستا اکیپ‌ها، نیرو‌ها و تجهیزات مناطق و سازمان‌های تابعه نسبت به پاکسازی بنیادی و ویژه شهر و تنظیف و زیباسازی مناطق شهری و در کنار آن رفع و حذف عناصر و نازیبایی‌های آلودگی بصری و نیز حذف دیوارنویسی‌ها اقدام عملی و جدی انجام می‌دهند.
سرپرست شهرداری تبریز همچنین از اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر در روزهای اخیر خبرداد و تاکید کرد: در کنار این برنامه‌ها اکیپ‌های خدماتی و اجرایی شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه در کنار معاونت خدمات شهری و اجرایی، در قالب ۴۰ اکیپ فنی و تخصصی وظیفه اجرای طرح‌های لکه گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه‌ها، خیابان‌ها و میادین اصلی و فرعی شهر را بر عهده گرفته تا علاوه بر تحقق وعده ارایه خدمات محله‌ای حداکثری به شهروندان، زمینه را برای تغییر چهره ظاهری شهر و نیز رفع مشکلات موجود در این بخش فراهم شود.
اکبری افزود: چاله زدایی کامل از سطح شهر، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر، اجرای آسفالت رویه و اساسی در برخی مناطق و خیابان‌های شهری و نیز اجرای آسفالت در کوچه‌ها و محلات شهر که از جمله خواسته‌های موکد شهروندان بوده و بخش عمده‌ای از نارضایتی شهروندان نیز به همین موضوع مربوط می‌شودکه محور و شاخص اصلی اجرای طرح خدمات محله‌ای است.
وی با اشاره به لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها ی سطح شهر خاطر نشان کرد: برنامه ریزی جامع برای پاکسازی جوی‌ها و تنظیف و لایروبی کانال‌های سطح شهر از دیگر محورهای کاری برنامه جدید شهرداری است و با اجرای طرح ضربتی لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و جوی‌ها در سطح تمامی مناطق، محلات، معابر و خیابان‌های سطح شهر تبریز قرار گرفته که با توجه به گرمای هوا و احتمال تصاعد بوی نامطبوع ناشی از فاضلاب، این طرح از جمله ضرورت‌های مدیریت شهری بود.
سرپرست شهرداری تبریز همچنین با اشاره به بهسازی مسیر اتوبوسرانی بی. آر. تی تاکید کرد: با توجه به اجرای موفق طرح موسوم به بی. آر. تی در مسیر شرق به غرب تبریز از ۵ سال قبل به عنوان یکی از الزامات مدیریت هدفمند ترافیک و نیز حمل و نقل و از طرفی استقبال و رضایتمندی مردم از خدمات این خط، مدیریت شهری تبریز بر آن شده است به منظور خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر و نیز رفع مشکلات موجود، نسبت به اصلاح و مرمت فنی و مهندسی مسیر ۱۸ کیلومتری بی. آر. تی اقدام عملی نماید.
اکبری ادامه داد: برآمدگی، فرو رفتگی، نشست بخش‌هایی از مسیر، کهنگی و فرسوده بودن آسفالت، فقدان زیرسازی مناسب در برخی قطعات، کم عرض بودن قسمت‌هایی از خط و نیز نیاز مسیر به انجام برخی اصلاحات هندسی از جمله مشکلات موجود در مسیر بی. آر. تی است که مورد توجه، اصلاح و مرمت قرار گرفت.
وی در خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط و همدلی و مشارکت شهروندان شاهد اجرای موفق طرح خدمات محله‌ای باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز