خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

رونمایی از طرح های نرم افزاری جدید آبفای قم

این نرم افزار در سایت آبفای قم به نشانی www.abfa-qom.com بارگذاری شده است/دریافت تمام خدمات آبفای قم از طریق این نرم افزار امکان پذیر است/این نرم افزار با حضور پیریایی استاندار قم رونمایی شد.

قم - ایلنا: همزمان با هفته دولت از سامانه خدمات مشترکین و سایت جدید شرکت آب و فاضلاب استان با حضور استاندار قم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، استاندار قم امروز پس از افتتاح نمایشگاه «جلوه های خدمت ماندگار» که به مناسبت هفته دولت در محل نمایشگاه های دائمی استان برپا شده است از غرفه های ادارات و دستگاه های مختلف قم بازدید کرد.

کرم رضا پیریایی در بازدید از غرفه شرکت آب و فاضلاب استان قم از نزدیك با فعالیت‌ها و اقدامات این شركت آشنا و همچنین با حضور وی سامانه خدمات مشترکین و سایت جدید شرکت آب و فاضلاب نیز رونمایی شد.

• دریافت تمام خدمات آبفا از طریق سایت

عبدالحمید توکلی بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با اشاره به طراحی سایت جدید اینترنتی آبفای قم با رویکرد«خدمت محور» اظهار داشت: این سایت در همان آدرس قبلی سایت اینترنتی شركت آب و فاضلاب به آدرس www.abfa-qom.com بارگذاری شده است و مردم می‌توانند تمام خدمات شركت آب و فاضلاب را از آن دریافت كنند.

وی همچنین در خصوص «سامانه خدمات مشترکین شرکت آب و فافضلاب» گفت: این سامانه به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، کاهش حجم ترافیک شهری، صرفه جویی در زمان و هزینه و افزایش رضایت مندی مشترکین، توسط کارشناسان این شرکت طراحی، نگارش و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفتر پیشخوان و یا مراجعه به سایت جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم از تمام خدمات آبفا به آسانی و در کم ترین زمان ممکن برخوردار شوند.

• مردم از مراجعه حضوری به مناطق آبفا خودداری كنند

وی با بیان اینکه نرم افزار خدمات مشترکین آبفای قم امروز همزمان در 28 دفتر پیشخوان دولت راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت، تاکید کرد: مشترکین برای دریافت خدمات از مراجعه به مناطق یک و دو این شرکت خودداری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز