خبرگزاری کار ایران

نقد جایگاه مساجد در برنامه «معراج» رادیو معارف

asdasd

این برنامه تاریخچه ای از مساجد اسلامی و جایگاه مسجد در سیره اهل بیت(ع) را بیان می کند/در این برنامه نقش مساجد در جامعه اسلامی، خلاء‌ها، چالش‌ها و نقاط ضعف بررسی می شود

قم – ایلنا: به مناسبت هفته بزرگداشت مساجد، نقش، جایگاه و كاركردهای مختلف مساجد در برنامه «معراج» رادیو معارف بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، همزمان با هفته بزرگداشت مساجد در كشور، رادیو معارف در برنامه «معراج» به بررسی نقش، جایگاه و كاركردهای مساجد می‌پردازد.

سیر محتوایی این برنامه با بیان تاریخچه ای از مساجد اسلامی واهمیت و جایگاه مساجد در سیره و سخن اهل بیت علیهم السلام آغاز شده و سپس به بررسی كاركردهای مساجد در همه عرصه‌ها خواهد پرداخت.

همچنین در این برنامه نقش مساجد در جامعه اسلامی، خلاء‌ها، چالش‌ها و نقاط ضعف، توسط كارشناس این برنامه مهدی سجادی امین، عضو هیئت علمی دفتر مطالعات امور زنان ریشه یابی خواهد شد.

برنامه «معراج» كاری از گروه فقه و سیره، به تهیه كنندگی، سردبیری و نویسندگی محمد جواد محمدی پنج‌شنبه‌ها ساعت 13:30 از شبكه رادیویی معارف تقدیم معارف‌جویان گرامی خواهد شد.

مدیر رادیو معارف در خصوص لزوم تولید برنامه «معراج» در رادیو معارف، گفت: مساجد در طول تاریخ علاوه بر كاركرد عبادی، كاركردهای دیگری هم در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی داشته است.

وی افزود: تعیین جایگاه واقعی مساجد موجب افزایش كارآیی آن در تقویت و تثبیت و بسط زیرساخت‌های فرهنگ اصیل اسلامی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز