خبرگزاری کار ایران

ابراهیم برخورداری قهرمان تیراندازی جهان:

توانستم درالمپیک لندن رکورد خود را ارتقاء دهم

ابراهیم برخورداری در مرا سم تقدیر شورا و شهرداری قزوین از وی، خواستار فراهم آمدن امکانات تمرینی برای ورزشکاران رشته تیراندازی در قزوین شد.

 قزوین - ایلنا: ابراهیم برخورداری قهرمان جهان و تنها نماینده ی ایران در رشته ی تپانچه بادی المپیک 2012 لندن در مراسم  تقدیر شورا و شهرداری قزوین از زحمات وی در این رقابتها اظهار کرد: در سال 2011 ضمن شرکت در مسابقات جهانی مونیخ توانستم برای فدراسیون تیر اندازی ایران سهمیه شرکت درالمپیک را کسب کنم.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ عضو تیم ملی تیراندازی افزود: در شرایطی که خیلی از افراد کسب سهمیه از سوی من در این رشته را باور نداشتند حتی توانستم رکورد ایران را در این رشته ارتقاء دهم.

برخورداری ادامه داد: طی 6 سال اخیر که تمرینات خود را به انجام می رساندم با مشکلات زیادی مواجه شدم و با توجه به اینکه در المپیک 2008 از کسب سهمیه باز ماندم تلاش کردم در المپیک اخیر تلاش بیشتری برای دریافت سهمیه به انجام برسانم، این مهم انجام شد ولی از کسب مدال محروم شدم.

این قهرمان کشورمان در ادامه با تاکید بر اینکه شرایط مسابقات لندن بسیار خاص بود افزود: ولی با این وجود توانستم در بین44 تیراندازی که برای چندمین بار در المپیک حضور می یافتند جایگاه 27  را بدست آورم، در این رشته اختلاف امتیازات شرکت کنندگان بسیار اندک و نزدیک به هم است

وی بیان کرد: تجربه و سن بالا در رشته تیراندازی حرف اول را می زند و با توجه به اینکه برای اولین بار بود در این مسابقات شرکت می کردم  در تمرینات خود سعی کردم با شرایط سخت جدید کنار بیایم.

ابراهیم برخورداری تصریح کرد: المپیک لندن باعث شد آخرین رکورد خود را در ارتقاء دهم و این موفقیتی بسیار بزرگ برای من بود.

برخورداری در پایان با بیان اینکه ورزشکاران تیرانداز در قزوین از امکانات خوبی  برای تمرین برخوردار نیستند افزود: درست است که شرایط تمرین در پایتخت فراهم است ولی اگر امکانات تمرین با همت مسئولان در قزوین نیز فراهم شود تیراندازان با آمادگی بیشتری در مسابقات ملی و فراملی حضور پیدا می کنند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز