خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

مردم باید نسبت به عملکرد خدمتگزاران خود آگاه شوند

آحاد جامعه باید نسبت به عملکرد خدمتگزاران خود در بخش‌های مختلف آگاه شوند و نمایشگاه دولت مهر در استان زنجان این فرصت را برای همه ایجاد کرده است.

زنجان - ایلنا: استاندار زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت مهر در 7سال دولت نهم ودهم گفت: آحاد جامعه باید نسبت به عملکرد خدمتگزاران خود در بخش‌های مختلف آگاه شوند و نمایشگاه دولت مهر در استان زنجان این فرصت را برای همه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت نهم ودهم تحت عنوان «دولت مهر» در جمع خبرنگاران با بیان این که همه دستگاههای اجرایی در این نمایشگاه عملکرد 7 ساله خود را در معرض دید عموم مردم قرار داده اند گفت: ارائه گزارش عملکرد در این نمایشگاه به صورت شفاف ودٔیق با مستندات وآمار وارقام در راستای آشنایی مردم با خدمات ارائه شده دولتی و خود آشنا یی بیشتر با خود دستگاههاست.

رئوفی نژاد در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه گزارش عملکرد دولت نهم و دهم در استان در راستای توسعه همه جانبه است و در همین رابطه 8 هزار متر مربع فضا برای ارگان‌های مختلف در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

نماینده دولت در استان زنجان با بیان اینکه عملکرد ادارات مختلف در غرفه های متعدد ارائه می‌شود خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته دولت نیز 272 پروژه با 342 میلیارد تومان اعتبار در بخشهای مختلف به بهره برداری خواهد رسید و باید اذعان کرد این کار بزرگی است که در دولت دهم انجام شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در هفته دولت از 374 دستگاه، مدیر، کارمند و کارگر منتخب طی آئینی تجلیل خواهد شد اظهار داشت کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته همدلی خوبی بین ارگان‌های مختلف وجود داشت و حاصل آن رضایت‌مندی مردم و مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های مهر ماندگار تصریح کرد: 29 پروژه در قالب این طرح در استان با بیش از 3 هزار میلیارد تومان در حال پیگیری است که 21 طرح عمرانی بوده و 8 طرح اقتصادی نیز در این رابطه در حال انجام است و اظهار میدواری کرد این طرحها تا پایان کار دولت دهم به بهره‌برداری برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز