خبرگزاری کار ایران

افزایش 60 درصدی ظرفیت مخازن سوخت استان زنجان

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از افزایش 60 درصدی ظرفیت مخازن سوخت استان خبر داد.

زنجان ـ‌ایلنا: مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از افزایش 60 درصدی ظرفیت مخازن سوخت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اصغرعباسی، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم ودهم به خبرنگارایلنا گفت: در حال حاضر ظرفیت ذخیره سازی مخازن سوخت استان زنجان به 40 میلیون لیتر افزایش یافته است.

وی هدفمندسازی یارانه ها را یکی از خدمات بزرگ دولت بیان کرد و افزود: با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و هوشمند سازی عرضه سوخت یک هزار و 569 میلیارد ریال صرفه جویی در بحث سوخت صورت گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه قبل از هوشمندسازی عرضه سوخت روزانه یک میلیون و 200 هزار لیتر در استان زنجان مصرف می شد، ابراز کرد: در حال حاضر روزانه 750 هزار لیتر سوخت در استان مصرف می شود.

وی به تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل فرآورده های سوختی استان زنجان اشاره کرد و افزود: امروز استان زنجان یکی از مناطق مهم در پخش فرآورده های سوختی است که در پخش فرآورده های به سایر استان ها نیز کمک رسانی می کند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به جایگاه های CNG استان زنجان، عنوان کرد: قبل از دولت نهم و دهم 4 جایگاه در استان وجود داشت ولی امروز 34 جایگاه CNG فعالیت می کند.

به گفته وی 10 جایگاه CNG دیگر با اعتبار 39 میلیارد تومان در دست احداث است.

این مقام مسئول یادآور شد: بعد از دولت نهم جایگاه های عرضه فرآورده های سوختی از 32 به 42 جایگاه افزایش یافته و 8 جایگاه دیگر نیز در دست احداث است.

وی با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه ایران، خاطر نشان کرد: کلیه تحریم های اعمال شده در صنعت نفت به فرصت تبدیل شده و این عرصه بودن هیچ مشکلی همچنان روال عادی خود را طی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز