خبرگزاری کار ایران

فرصت ۱۵ روزه شهرداری ها؛

تعیین تکلیف پروژه های مصوب ستاد عمران شهری در استان زنجان

معاون عمرانی استانداری زنجان از فرصت 15 روزه به شهرداری های جهت تعیین تکلیف پروژه های مصوب ستاد عمران شهری سال گذشته در استان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون عمرانی استانداری زنجان از فرصت 15 روزه به شهرداری های جهت تعیین تکلیف پروژه های مصوب ستاد عمران شهری سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اکبر کریمی معاون عمرانی استانداری زنجان در جلسه ستاد عمران شهری با اشاره به اینکه تاکنون شاهد پیشرفت مطلوب پروژه های شهری هستیم، گفت: شهرداران تا (15 شهریور) فرصت دارند تا وضعیت پروژه های مصوب ستاد را مشخص کنند.

وی فلسفه تشکیل جلسات عمران شهری را ایجاد فضای همکاری و مساعدت و هم افزایی بین مجموعه دستگاه های استان و شهرداری ها عنوان کرد و افزود: در راستای تشکیل این جلسات بسیاری از مشکلات پروژه های عمران شهری حل می شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه پروژه های مربوط به سال گذشته باید تا تیر امسال نهایی شود، خاطرنشان ساخت: به جهت پاره ای از مشکلات این زمان تا نیمه شهریور تمدید شد که شهرداران موظفند تا پایان زمان مقرر نسبت به عملیاتی شدن و تعیین تکلیف این پروژه ها اقدام کنند.

کریمی با اشاره به اینکه شهرداران باید در جلسه آتی ستاد عمران شهری نسبت به اجرایی شدن این پروژه ها گزارش دهند، ادامه داد: نمایشگاه هفته دولت فرصت مناسبی است تا کلیه اقدامات انجام شده در شهرداری ها به نمایش گذاشته شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات شهرداری ها از محل منابع داخلی شهرداری ها و بخشی از محل اعتبارات بحران تامین می شود، یادآور شد: در جلسه آتی ستاد عمران شهری مصوبات عمران شهری سال جاری به تصویب خواهد رسید.

در ادامه این جلسه مدیر کل امور شهری استانداری نیز با اشاره به اینکه ستاد عمران شهری یک تجربه موفق از برنامه محوری است، گفت: از 19 شهرداری استان زنجان 11 شهرداری برخوردارتر هستند.

محمودی با اشاره به اینکه تاکنون 200 پروژه عمران شهری برای سال 91 آماده شده است، ادامه داد: اعتبارات 155 پروژه از محل اعتبارات دولتی و 44 پروژه از محل منابع داخلی شهرداری ها تامین اعتبار می شود.

در ادامه این جلسه گزارش توسعه بقعه قیدار نبی با یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار، احداث پارک بانوان و فضای سبز، زیرسازی و آسفالت ریزی، زیبا سازی و مبلمان شهری در هر یک از شهرستان های استان زنجان ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز