خبرگزاری کار ایران

شهردار آبادان:

کابلهای پل روگذر امام رضا آبادان وارد بندر خرمشهر شد

شهردار آبادان از ورود کابلهای پل روگذر امام رضا(ع) به بندر خرمشهر خبر داد.

آبادان - ایلنا: شهردار آبادان از ورود کابلهای پل روگذر امام رضا(ع) به بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از آبادان، محمود رضا شیرازی گفت: پس از تخلیه ی کابلها، طی مراحل گمرکی و ترخیص آنان از بندر خرمشهر، این کابلها تا یک هفته ی دیگر وارد کارگاه می شود.

وی از نصب کابلها بر روی عرشه پل و انجام بتن ریزی به عنوان دیگر مراحل اجرای ساخت پل نام برد.

شیرازی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه ی پل روگذر امام رضا (ع) افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته پایان آبان ماه سالجاری بهره برداری از پل روگذر امام رضا(ع) انجام می گیرد.

به گفته شهردار آبادان نورپردازی از دیگر کارهای برنامه ریزی شد در اجرای این پل به شمار می رود.

شیرازی تصریح کرد: امسال تمامی پروژه های عمرانی در شهر مجهز به تابلوی روز شمار می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بسیاری از روزها، تابلوی روز شمار پل روگذر متوقف است یادآور شد: از آنجاییکه این تابلو دیجیتال است لذا گرمای بیش از حد هوا در برخی از ایام سبب بروز اختلال در آن می شود.

وی ادامه داد: به رسم امانتداری هراز گاهی که چنین اتفاقی در سیستم دیجیتال تابلو می افتد سریعا توسط نیروهای شهرداری روز رسانی می شود.

شهردار آبادان خطاب به شهروندان آبادانی گفت: مردم نگران این تابلو نباشند، ما بر اساس قول و تعهدی که داده ایم آخر آبان ماه عملیات ساخت پل روگذر را به اتمام می رسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز