خبرگزاری کار ایران

شركت 186 اثر داخلی و خارجی در جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی

علاوه بر آثار رسیده از کشورهای مختلف، آثار بسیار خوبی به زبان‌های مختلفی ازجمله چینی، اسپانیایی، تاجیکی، انگلیسی، ترکی آذری، ترکی استانبولی و اردو ترجمه شده و به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

مشهد - ایلنا: دبیر جشنواره انتخاب كتاب سال رضوی گفت: 186 کتاب داخلی و خارجی رسیده به دبیرخانه پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی به مرحله داوری راه یافته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد هادی زاهدی با بیان این مطلب اظهار داشت: از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی 164 اثر با موضوع امام رضا(ع) و 22 اثر با موضوع خاندان امام‌رضا(ع) انتخاب شده است كه 35 اثر در بخش آثار شایسته چاپ، 39 اثر زبان‌های خارجی و ترجمه، 9 اثر پایان‌نامه، پنج اثر داستان، سه اثر شعر و 95 اثر با موضوع تاریخ وسیره وعلوم ومعارف رضوی است.

وی خاطرنشان کرد: آثار رسیده پس از ارزیابی توسط گروه‌های داوری كه از اساتید حوزه و دانشگاه هستند، در مراسم اختتامیه از صاحبان آثار برتر و برگزیده تقدیر به عمل می‌آید.

زاهدی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره انتخاب کتاب سال امام رضا(ع) در دهه کرامت برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر آثار رسیده از کشورهای مختلف، آثار بسیار خوبی به زبان‌های مختلفی ازجمله چینی، اسپانیایی، تاجیکی، انگلیسی، ترکی آذری، ترکی استانبولی و اردو ترجمه شده و به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی تصریح کرد: در این دوره آثار ارزشمندی از علما، دانشمندان و نویسندگان، در جشنواره حضور دارد که در سایت جشنواره اسامی آن‌ها به تفصیل اعلام شده است.

نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به جشنواره انتخاب كتاب سال رضوی می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://aqlibrary.ir/ketabsal مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز