خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر كشور:

مدیران باید از نزدیك متن مسایل را مدیریت كنند

فرهنگ شهادت طلبی و خدمتگزار مردم بودن از رموز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر بود.

شهرقدس - ایلنا: قائم مقام وزیر كشور در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: جلسات شورای اداری از مهمترین و حساسترین جلسات است و باید مدیران توجه خاص به آن داشته باشند و برنامه های مهم این جلسات را برنامه ریزی و پیگیری كنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا افشار ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در سالن اجتماعات فرمانداری با تبریك هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان باهنر ور جائی با هدف قرار دادن حوزه فرهنگ از سوی دشمن ابراز داشت: دشمن به خوبی می داند كه كشور ما در مسایل اقتصادی وامنیتی قویا عمل كرده است و نمی تواند خللی ایجاد كند اما در بحث فرهنگی وارد عمل شده است.

افشار حوزه اجتماعی وفرهنگی را آسیب پذیر عنوان كرد و افزود: آسیب های حوزه اجتماعی و فرهنگی به مراتب در تمام مسایل كشور تاثیرگذار است.

وی تصریح كرد: فرهنگ در تمام عرصه ها به خصوص در عرصه كار وداشتن وجدان كاری در همه حوزه وبالاخص اقتصادی می تواند موثر باشد.

افشار با اشاره به كلید موفقیت دولت شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: فرهنگ شهادت طلبی و خدمتگزار مردم بودن از رموز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر بود و امر فرهنگ پایه و مبنای همه عرصه هابخصوص پایه اقتصاد، سیاست و غیره است پس باید در امر فرهنگ همه مسئولان جهادی عمل كنند.

افشار شهرستان شهریار را شهر فرهنگ و هنر عنوان كرد و افزود: شهریار با توجه به قدمت در امر فرهنگ وهنر جای كار دارد ومشاركت مردم در همه امور لازم وموثر است.

وی در پایان در خصوص جلوگیری از جرایم و بزه در سطح شهرستان گفت: پیشگیری از درمان بهتر است ونظریه تمام كارشناسان امر پیشگیری است پس باید مسئولان شهری در كنار حذف جرایم راه های پیشگیری كه همان فرهنگ سازی است را جدی بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز