خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

سیاست‌گذاری‌های نادرست منجر به فرار سرمایه‌گذاران می‌شود

تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری برخی مسئولان، زمینه فرار سرمایه گذاران از ایران را فراهم کرده است

كرج - ایلنا: در طول 30 سال انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاران بسیاری به دلیل تصمیم گیری ها و سیاست‌گذاری‌های غلط از کشور گریخته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز عصر سه شنبه در جلسه کمیسیون صنعت و معدن استان البرز گفت: مسئولان سبب خودتحریمی و فرار سرمایه گذاران نشوند.

بنامولایی اظهار داشت: امروزه افزون بر رویگردانی دشمن از ایران و تحریم‌های همه جانبه، در کشور رویداد خودتحریمی رایج شده به گونه‌ای که هر روز سرمایه گذاران بیشتری از ایران فراری می‌شوند.

وی ادامه داد: امروزه با سود کلانی که بانک‌ها به سپرده‌ها پرداخت می‌کنند، سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را در بانک‌ها سرمایه‌گذاری کنند و با دریافت سود آن هم از سرمایه خود مطمئن باشند و هم راحت زندگی کنند.

بنا مولایی افزود: در این صورت دیگر هیچ مزاحم و بازرسی از هیچ دستگاه و ارگانی برای این سرمایه‌گذار مزاحمت نخواهد داشت و می‌تواند با خیال آسوده در طول یک سال درآمد بالایی کسب می‌کند.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری برخی مسئولین، زمینه فرار سرمایه گذاران از ایران را فراهم کرده است.

وی در ادامه اشاره کرد: مقام معظم رهبری بر شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرده اند ولی تاکنون هیچ وزیری برای حمایت از این شعار راهکار ارائه نداده است.

بنا مولایی افزود: در طول 30 سال انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاران بسیاری به دلیل تصمیم گیری ها و سیاست‌گذاری‌های غلط از کشور گریخته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز