خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز:

بیش از 70 پروژه عمرانی ورزشی در استان البرز اجرا می‌شود

در استان البرز بیش از 70 پروژه عمران و توسعه فضاهای ورزشی در دست اجراست و در ساوجبلاغ 19 پروژه عمران و توسعه فضاهای ورزشی در دست اجراست که 8 پروژه آن از وعده های رئیس جمهور در زمان سفرش به شهرستان ساوجبلاغ می باشد.

كرج - ایلنا: بزرگترین پروژه، بهره برداری از استادیوم 5 هزار نفری می باشد که 11 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است

به گزارش ایلنا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز در جلسه افتتاحیه اولین سالن ورزشی 5 هزار نفری شهرستان ساوجبلاغ (روستای خوروین) با اشاره به نقش موثر دولت نهم و دهم در بخش ورزش گفت: مدالهای المپیک در طول تاریخ در زمان خدمات دولت نهم و دهم کسب شده است.

بهروز منتقمی افزود: در بخش عمران و توسعه فضاهای ورزشی گفت: در استان البرز بیش از 70 پروژه عمران و توسعه فضاهای ورزشی و در ساوجبلاغ 19 پروژه عمران و توسعه فضاهای ورزشی در دست اجراست که 8 پروژه آن از وعده های رئیس جمهور در زمان سفرش به شهرستان ساوجبلاغ است.

وی در پایان به افتتاح 5 پروژه، دو استادیوم ورزشی 5 هزار نفری، استادیوم 50 هزار نفری، سالن بزرگ بین المللی 6 هزار نفری و سالن ورزش جانبازان و معلولین اشاره کرد و گفت: بزرگترین پروژه، بهره برداری از استادیوم 5 هزار نفری می باشد که 11 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز