خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس:

فعالیت‌های دامپزشکی در مناطق زلزله زده قابل تقدیر است

دامپزشکی در جهت تأمین امنیت سرمایه‌های دامی دامداران خدمات بسیار خوبی ارائه می‌نماید که این امر موجب افزایش ارزش سرمایه‌گذاری در منطقه است.

سراب - ایلنا: نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های دامپزشکی استان را در مناطق زلزله زده قابل تقدیر دانست.

به گزارش ایلنا از سراب،، مهناز بهمنی که در جلسه بررسی مشکلات دامپزشکی شهرستان سراب سخن می گفت افزود: در بازدیدهایی که از مناطق زلزله استان داشتیم فعالیت‌های تمامی سازمان‌ها، ارگان‌ها و اداره کل دامپزشکی استان در کمک رسانی به زلزله زدگان استان قابل تقدیر است.

وی در این جلسه با اشاره به ظرفیت بالای دامپروری شهرستان سراب گفت: بسترهای لازم جهت سرمایه گذاری در صنعت دامپروری در این شهرستان آماده است و در این راستا رسالت دامپزشکی خطیر و موثر است.

نماینده مردم شهرستان سراب خواستار افزایش کلاس های آموزشی برای عشایر و دامداران منطقه شد.

در ادامه دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی استان ضمن ارائه گزارشی از خدمات دامپزشکی در مناطق زلزله زده خاطر نشان کرد: دامپزشکی تمامی امکانات خود را جهت کمک رسانی در مناطق زلزله زده بسیج نموده است.

وی گفت: دامپزشکی در جهت تأمین امنیت سرمایه‌های دامی دامداران خدمات بسیار خوبی ارائه می‌نماید که این امر موجب افزایش ارزش سرمایه‌گذاری در منطقه است.

در آغاز جلسه دکتر رضا دادخواه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سراب با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: با تلاش‌های شبانه روزی همکاران بخش خصوصی و دولتی شاهد کاهش چشمگیر بیماری‌های مشترک در شهرستان هستیم که در این راستا و بر اساس آمار شبکه بهداشت و درمان شهرستان تعداد مبتلایان به بیماری تب مالت (بروسلوز) کاهش 70 درصدی را از خود نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز