خبرگزاری کار ایران

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

10 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در مناطق زلزله زده کمک بلاعوض می‌شود

این کمک بلاعوض از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هر خانواده تحت پوشش این دو ارگان حمایتی تعلق می‌گیرد و بلافاصله پس از پرداخت کمک‌های بلاعوض دولت پرداخت خواهد شد.

تبریز - ایلنا: معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت 10 میلیون ریال کمک بلاعوض به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش ایلنا از تبریز، سیدعبدالله عمادی که در جلسه شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان آذربایجان شرقی  سخن می گفت افزود: این کمک بلاعوض از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هر خانواده تحت پوشش این دو ارگان حمایتی تعلق می‌گیرد و بلافاصله پس از پرداخت کمک‌های بلاعوض دولت پرداخت خواهد شد.

وی گفت: حدود سه هزار و یک صد واحد در سه شهرستان زلزله زده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که علاوه بر کمک یاد شده سعی می‌شود اماکن مربوط به این افراد به سرعت ساخته و در اختیارشان قرار گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: همچنین وزارت خانه متبوعش ساخت یک باب مدرسه در یکی از شهرستان‌های زلزله زده و همچنین 75 چشمه سرویس بهداشتی و حمام را تقبل کرده تا از این طریق کمکی هر چند کوچک به زلزله زدگان کرده باشد.

عمادی همچنین از ارایه خدمات شرکت شیر پگاه در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: به اینکه شرکت شیر پگاه نیز از زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می‌شود مقرر شده از هفته آینده در تمام روستاهای زلزله زده توزیع شیر رایگان صورت بگیرد.

وی در پاسخ به نحوه خدمات دهی به روستاییان بیمه شده در مناطق زلزله زده نیز گفت: سعی می‌شود بیمه شدگانی که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند در طول یک ماه مراحل دایر شدن مستمریشان طی شده و بازماندگانشان هر چه سریع‌تر از این کمک برخوردار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز