خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

روند آواربرداری روستاهای حاشیه تبریز توسط شهرداری قابل تقدیر است

اقدامات و تلاش‌های شهرداری در این روستاها باعث جلب رضایت روستائیان شده و این امر در گفت و گوهایی که ما با اهالی داشتیم کاملاً مشهود بود.

تبریز - ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز روند آواربرداری از روستاهای حاشیه تبریز توسط اکیپ‌های امدادی و خدماتی شهرداری را قابل تقدیر و رضایت بخش توصیف کرد.

به گزارش ایلنا از تبریز، حجت الاسلام هاشمی در حاشیه بازدید خود از روستاهای اسپیران، کمانج علیا و گلزار که به اتفاق شهردار و فرماندار تبریز انجام گرفت، گفت: کار آواربرداری از این روستاها و آماده سازی محیط برای آغاز مراحل بازسازی قابل توجه بوده است.

وی افزود: اقدام و تلاش شبانه روزی کارکنان، مدیران و اکیپ‌های اعزامی شهرداری تبریز به روستاهای زلزله زده رضایت بخش و قابل قبول بوده و این اکیپ‌ها موفق شده‌اند در کم‌ترین زمان ممکن ضمن تسریع مراحل آواربرداری، امید به بازسازی سریع واحدها و روستاهای آسیب دیده پیش از آغاز فصل سرما را نزد روستائیان زنده کنند.

وی با اعلام این که تلاش اکیپ‌های شهرداری یادآور تلاش جهاد گونه رزمندگان در دوران دفاع مقدس می‌باشد خاطرنشان کرد: اقدامات و تلاش‌های شهرداری در این روستاها باعث جلب رضایت روستائیان شده و این امر در گفت و گوهایی که ما با اهالی داشتیم کاملاً مشهود بود.

وی در خاتمه با قدردانی از تلاش‌های این اکیپ‌ها از مسوولان امر خواست نسبت به تسریع روند بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله پیش از شروع فصل سرما اقدامات لازم را انجام دهند

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز