خبرگزاری کار ایران

مدت ارسال آثار به جشنواره پیامک ادبی رضوی در تبریز تمدید شد

جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) توانسته است با گستره بین‌المللی و تنوع رشته همچنین با ایجاد طراوت در عرصه فرهنگ و هنر فضایی مناسب برای تولید آثار ارزشمند دینی فراهم نماید.

تبریز - ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پیامک ادبی رضوی تا هشتم شهریورماه جاری در تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا علی داننده افزود: با توجه به استقبال گسترده ادبا و شعرا و ارسال پیامک های نغز و پرمحتوا با محوریت امام رضا (ع)، مدت زمان ارسال آثار به این جشنواره تا هشتم شهریورماه جاری تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره پیامک ادبی رضوی، در نوع خود جشنواره ای با گستره عمومی بوده و فرصت مناسبی برای شرکت اقشار مختلف مردم با رده های سنی متفاوت است، گفت: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) توانسته است با گستره بین‌المللی و تنوع رشته های فرهنگی و هنری و همچنین با ایجاد طراوت و شادابی در عرصه فرهنگ و هنر فضایی مناسب برای تولید آثار ارزشمند دینی فراهم نماید.

وی افزود: مفاهیم متعالی و ارزشمندی که در این متون کوتاه ارسال شده است نشان دهنده ژرفای عشق و ارادت بی انتهای عاشقان دل‌سوخته ائمه اطهار (ع) به امام رضا (ع) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: جشنواره پیامک ادبی رضوی در محورهای تک‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا (ع)، تمثیل‌ها، رویاپردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر، زندگی‌نامه، سفر تاریخی امام رضا (ع) به ایران، جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (ع) با ذکر منبع روایات، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش علاقمندان می‌توانند متن پیامک های خود را تا هشتم شهریورماه سال جاری به زبان فارسی و به شماره 10004113361179 ارسال نمایند.

جشنواره ادبی پیامک ادبی رضوی توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، معاونت امور فرهنگی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز