خبرگزاری کار ایران

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان آذربایجان شرقی:

کارهای خیر بیشتر از دیگران باعث خوشحالی خودمان می شود

علاوه بر کمک­های نقدی و غیرنقدی 20 نفر از اعضای جامعه اسلامی کارگران از اوایل حادثه در منطقه زلزله زده در کنار امدادگران هلال احمر انجام وظیفه می نمایند.

تبریز - ایلنا: دبیر جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی گفت: کارهای خیر که بیشتر از سوی هم وطنان و دولت عزیز انجام می گیرد قابل ستودنی است و کارهای خیر بیشتر از آنکه دیگران را خوشحال کند باعث خوب شدن حال خودمان می شود.

به گزارش ایلنا جعفری در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده با اشاره به ارسال اولین محموله جامعه اسلامی کارگران شامل کمک­های نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله زده گفت: 20 نفر از اعضای جامعه اسلامی کارگران از اوایل حادثه در منطقه زلزله زده در کنار امدادگران هلال احمر انجام وظیفه می نمایند.

وی افزود: در جلسه مشترک شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران با ریاست شورای شهر تبریز مقرر شد در چند روز آینده نسبت به استقرار آشپزخانه سیار و طبخ روزانه شش هزار غذا گرم و توزیع به هم وطنان داغدیده شهرهای اهر، ورزفان و هریس اقدام شود.

به همت اعضای جامعه اسلامی کارگران و شورای مرکزی به زودی کاروان بزرگ نیازهای منطقه جمع آوری و به منطقه اعزام خواهد شد.

وی در پایان از مسئولین به ویژه بسیج و سپاه، نیروهای انتظامی وارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مردمی که در امنیت منطقه آسیب دیده نهایت کوشش را می نمایند قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز