خبرگزاری کار ایران

گردهمایی سراسری جمهوری‌خواهان امروز برگزار می‌شود

هم‌زمان با برگزار این گردهمایی سراسری، صدها تن از طرفداران جنبش اشغال وال استریت، در اعتراض به سیاست‌های جمهوری‌خواهان در تامپا گردآمده‌اند.

گردهم‌آیی انتخاباتی جمهوری‌خواهان در آمریکا بیش از یک روز به تاخیر نخواهد افتاد و امروز ـ سه‌شنبه ـ در شهر «تامپا» در ایالت فلوریدا آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، پیش از این اعلام شده بود که به دلیل توفان استوایی «آیزاک» که از جمله ایالت فلوریدا را در می‌نوردد، این گردهم‌آیی سراسری یک روز به تاخیر خواهد افتاد.

«راینس پریباس» رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه آمریكا با اعلام این مسئله گفت كه جمهوری‌خواهان برای برگزاری این گردهم‌آیی صد در صد آماده‌اند.

از طرف دیگر، صدها تن از طرفداران جنبش اشغال وال استریت، در اعتراض به سیاست‌های جمهوری‌خواهان در تامپا گردآمده‌اند.

این گردهم‌آیی که در آن «میت رامنی» فرماندار سابق ایالت ناساچوست به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در برابر «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری فعلی آمریكا در انتخابات ششم نوامبر معرفی خواهد شد، ابتدا از روز دوشنبه تا پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود.

رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواهان در عین حال گفته است که اصل برنامه گردهم آیی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خواهد بود و ممکن است سخنرانی ها کوتاه‌تر شود اما حضور همه مهمانان امکان‌پذیر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز