خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش به دنبال تحول پرسپولیس است؛

رویانیان: پرسپولیس و استقلال وابسته به جایی نیستند

برخی از آنها از بخش‌های صنعتی و نفتی و برخی دیگر از سایر ارگان‌های دولتی بودجه دریافت می‌كنند اما پرسپولیس و استقلال به هیچ جا وابسته نیستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران تاکید کرد ترکیب جدید هیات مدیره این باشگاه به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان درباره جلسه عصر روز دوشنبه‌اش با محمد عباسی گفت: نشست خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و درباره موضوعات مختلفی صحبت كردیم. وزیر ورزش انتظار داشت تیم پرسپولیس متحول شده و اوج بگیرد. انتظار ایشان از بازیكنان، كادرفنی و باشگاه این بود كه پرسپولیس به واسطه برخورداری از بازیكنان ملی‌پوش و توانمند در سایه همدلی، اتحاد و هماهنگی تیمی بیشتر تبدیل به یك تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی شود چراكه پرسپولیس باشگاهی پرطرفدار است كه خیل عظیمی از جوانان این مرز و بوم توجه ویژه‌ای به آن دارند.

رویانیان تصریح كرد: نظر وزیر ورزش این بود كه متحول شدن و اوج گرفتن پرسپولیس به نفع فوتبال ملی كشور نیز هست چراكه اگر بازیكنان پرسپولیس در تیم باشگاهی خود عملكرد خوبی داشته و در اوج آمادگی باشند، قطعا در تیم ملی نیز موفق خواهند بود. به هر حال با توجه به حضور پرتعداد بازیكنان پرسپولیس در تیم‌های ملی بزرگسالان، امید و جوانان انتظار وزیر ورزش این بود كه پرسپولیس در سطح قهرمانی ظاهر شود.

رویانیان در ادامه گفت: عباسی تاكید داشت ورزش كشور در همه رشته‌ها می‌بایست متحول شود و در فوتبال نیز می‌بایست برنامه‌های جدیدی پیاده شود تا شاهد اوج گرفتن فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به تغییر در تركیب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار است تركیب جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز به زودی مشخص شود. در این باره نیز محمد عباسی به ما محبت داشته و نظر بنده را نیز درباره تركیب هیات مدیره جویا شدند و در نهایت با تصمیم‌گیری وی اعضای هیات مدیره به زودی معرفی خواهند شد.

رویانیان درباره خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس گفت: هیات دولت و وزارت ورزش تاكید ویژه‌ای روی این موضوع دارند. در این جلسه نیز عباسی دستورات لازم را برای پیگیری و به سرانجام رسیدن این امر مهم صادر كردند. در این باره اردستانی مدیركل حقوقی وزارت ورزش نیز موضوع را پیگیری می‌كنند و مایه خوشحالی است اگر این اقدام هر چه زودتر اجرایی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نتایج جلسه‌اش با علی كفاشیان و احمد رسولی‌نژاد گفت: نظر دولت و وزارت ورزش این است كه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منابع درآمدی داشته باشند. در همین راستا نشستی با كفاشیان و رسولی‌نژاد داشتیم و در نهایت مقرر شد درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی به این دو باشگاه پرداخت شود. به هر حال اكثر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر به منابع مالی دولتی متصل هستند. برخی از آنها از بخش‌های صنعتی و نفتی و برخی دیگر از سایر ارگان‌های دولتی بودجه دریافت می‌كنند اما پرسپولیس و استقلال به هیچ جا وابسته نیستند و حالا قرار است با تدبیر وزیر ورزش و دولت این دو باشگاه منابع درآمدی داشته باشند. در این باره مباحث دیگری هم مطرح شده كه پس از تصویب نهایی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز