خبرگزاری کار ایران

خصومت شخصی را باید کنار بگذاریم؛

درودگر: کنار گذاشتن شمسایی و نظری به تیم‌ملی آسیب می‌زند

اشتباه است کمیته داوران هم فضا را ببندد تا اشتباهات داوری نادیده گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به وضعیت این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: ما تاکنون امتیازات خوبی را جمع کرده‌ایم و هدف مااین است که این روند را ادامه دهیم تا یک آینده خوبی را برای تیم ملوان متصور باشیم.

صادق درودگر در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: ما سال گذشته پانزدهم شدیم، امسال هدف ما این است که چهاردهم شویم یعنی یک پله بالاتر، حالا اگر هم به جمع مدعیان قهرمانی آمده‌ایم خودش جای امیدواری بسیاری است. ما به طور صد در صد از کادر فنی و بازیکنان رضایت داریم.

درودگر در مورد مصدومیت مازیار زارع نیز گفت: زارع از ناحیه پا آسیب دیده بود اما الان شرایطش خوب است و امیدواریم هر چه سریعتر به ترکیب اصلی تیم برگردد.

کمیته داوران نباید فضای نقد را ببندد

وی همچنین در خصوص جلسه مربیان و کاپیتان تیم‌ها با رئیس کمیته داوران که روز شنبه گذشته در محل اتحادیه فوتبال کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: من در این جلسه حضور نداشتم اما مربیان و رئیس کمیته داوران در این جلسه حرف دل خود را زده‌اند و باید بپذیریم در فوتبال کشورمان اشتباهات داوری وجود دارد و به طور صد در صد ایراداتی نیز وجود دارد، اما اینطور نباید باشد که کمیته داوران اجازه ندهد انتقادات مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد. همانگونه که اشتباه است مربیان اشتباهات خودشان را گردن داوران بیندازند، اشتباه است کمیته داوری هم فضا را ببندد تا اشتباهات داوری نادیده گرفته شود، بلکه باید تعاملی بین طرفین باشد.

جام‌جهانی آوردگاه بزرگی است

وی همچنین درخصوص عدم دعوت از مصطفی نظری و وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال نیز گفت: من این مسائل را به صلاح فوتسال کشور نمی‌دانم. تیم ملی خود را برای جا‌م‌جهانی آماده می‌کند، جام‌جهانی نیز آوردگاه بزرگی است. باید تمام سرمایه‌های خود را حفظ کنیم تا بهانه‌ای هم برای ناکامی نداشته باشیم.

نباید لحظه‌ای عمل کنیم

درودگر متذکر شد: اگر نظری و شمسایی در تیم ملی نباشند تیم ملی آْسیب خواهد دید و خسارت آن گریبان‌گیر مربیان و مسئولین کمیته فوتسال هم خواهد شد. ما باید نگاه ملی داشته باشیم و خصومت شخصی را کنار بگذاریم. نباید لحظه‌ای عمل کنیم بلکه باید منافع ملی را در نظر بگیریم.

هر لحظه یک خبر منفی از فوتسال به گوش می‌‌رسد

وی ادامه داد: در برهه کنونی تمامی سرمایه‌های فوتسال باید بیایند و به تیم ملی کمک کنند. اینطور نباشد که بخواهیم سلیقه‌ای برخورد کنیم و تیم ملی شکست بخورد، بلکه باید با همدلی بتوانیم افتخاری دیگر را در جام‌جهانی فوتسال رقم بزنیم، اما متاسفانه این روزها هر لحظه یک خبر منفی از فوتسال به گوش می‌‌رسد. مطمئنا آسیب این خبرها دامن فوتسال و همه آقایان را خواهد گرفت، اما اگر همدل بودیم و همگی فقط به موفقیت فوتسال فکر کردیم، می‌توانیم امیدوار باشیم در برابر ابرقدرت‌های فوتسال دنیا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم وگرنه ممکن است خدایی نکرده آسیب ببنیم.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز