خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال؛

پیروزی ذوب‌آهن،نفت تهران و مس/تساوی فجرسپاسی

هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال امروز همزمان با دربی ۷۵ با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید که تیم‌های ذوب آهن، نفت تهران و مس کرمان برابر حریفان خود پیروز شدند و فجرسپاسی و گهر زاگرس با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال امروز همزمان با دربی ۷۵ با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید که تیم‌های ذوب آهن، نفت تهران و مس کرمان برابر حریفان خود پیروز شدند و فجرسپاسی و گهر زاگرس با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال امروز با برگزاری 4 دیدار همزمان به پایان رسید و که ذوب آهن اولین برد خود را برابر تراکتور سازی کسب کرد و نفت تهران هم با ۳ بر یک برابر ملوان پیروز شد و مس کرمان هم برابر داماش با یک گل پیروز شد اما فجر سپاسی و گهر به تساوی رسیدند.

 عصر امروز و از ساعت ۱۸:۳۵ دو تیم مس کرمان و داماش گیلان به مصاف هم رفتند که مس کرمان در پایان با تک‌گل دقیقه ۴۱ کیوان امرایی مقابل حریف خود به برتری دست یافت.تیم داماش در دقیقه۶۸ این بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که علیرضا نظیف‌کار توپ را به تیر دروازه زد و این موقعیت را از دست داد.

داور این دیدار شاهین حاج بابایی بود که به مهدی مختاری، حسین ابراهیمی و اصغر نصیری از داماش و فرهاد سالاری‌پور از مس کرمان کارت زرد نشان داد.

دیدار تیم‌های فجرسپاسی و گهر زاگرس در چارچوب هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

قضاوت این دیدار برعهده جهانبازی بود. وی به علیرضا محمد از گهر و محمد آفند از فجرسپاسی کارت زرد نشان داد.

 تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز هم در ورزشگاه فولادشهر با حضور ۲۰۰ تماشاگر به مصاف هم رفتند. شاگردان رسول کربکندی در دقیقه ۷ توسط ماچادو، دقیقه ۱۴ توسط آکو استوجکوف و دقیقه ۶۱ توسط اسماعیل فرهادی به گل رسیدند و تک گل تبریزی‌ها را نیز محمد ابراهیمی در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در پایان ذوب‌آهن با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یابد.

تراکتورسازی در دقیقه ۱۱ صاحب ضربه پنالتی شد که احسان حاج‌صفی این موقعیت را از دست داد و توپ را به بیرون زد.

قضاوت این دیدار برعهده تورج حق‌وردی بود. وی به ابراهیم محمدی، مهدی رجب‌زاده و مجتبی بابک (بازیکن ذخیره) از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. حمید شفاعت نیز از ذوب‌آهن در دقیقه ۸۵ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

در ادامه هفته‌ ششم لیگ بر‌تر عصر امروز و از ساعت ۱۹:۱۵ دو تیم ملوان بندر انزلی و نفت تهران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که نفت تهران در پایان با نتیجه ۳ بر یک برابر میزبان خود به برتری دست یافت.

گل‌های نفت را در این دیدار یعقوب کریمی در دقیقه ۲۷ و ایمان موسوی در دقایق ۴۰ و ۶۵ به ثمر رساندند و تک گل ملوان را نیز جلال رافخایی در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

داور این دیدار حسین زرگر بود که به حسین بادامکی، جواد شیرزاد، سعید یوسف‌زاده، و مهرداد اولادی از ملوان و مانوئل باتیستا و وحید حمدی‌نژاد از نفت تهران کارت زرد نشان داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز