خبرگزاری کار ایران

پدر نایب قهرمان المپیک به ایلنا خبرداد:

صادق گودرزی به میادین کشتی باز می‌گردد/ طلای المپیک، هدف آینده

صادق به تازگی 24 ساله شده و مطمئن هستم وی با توجه به نیروی جوانی که دارد می‌تواند یک بار دیگر به عضویت تیم ملی در آمده و موفق عمل کند.

پدر ملی پوش وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک 2012 لندن از تصمیم وی برای بازگشت به میادین کشتی خبرداد.

سعید گودرزی درگفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: صادق بعد از المپیک لندن در عالم خستگی این چنین تصمیمی گرفته و اکنون بعد از گذشت چند روز از این مسابقات تصمیم دارد یک بار دیگر و با انگیزه ای بیشتر مسیر حضور دوباره در تیم ملی را تکرار و به دنبال موفقیت های بزرگتر باشد.

وی افزود: صادق به تازگی 24 ساله شده است و بسیاری از کشتی گیران ما در سن 27 سالگی شروع به مدال آوری می کنند من مطمئن هستم که وی با توجه به نیروی جوانی و توان بدنی که دارد می تواند با تلاش بیشتر یک بار دیگر به عضویت تیم ملی در آمده و موفق عمل کند.

این پیشکسوت کشتی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا خود صادق گودرزی هم تمایلی برای بازگشت به عرصه کشتی دارد گفت: بنده بارها با او صحبت کرده ام و وی نیز تمایل خود را برای بازگشت اعلام کرده است. او فقط به لحاظ تحصیلات دانشگاهی قدری عقب مانده است که باید با تلاش بیشتر این عقب ماندگی را جبران کند.

وی در پایان گفت: صادق به دنبال مدال طلای المپیک است و سعی دارد با توانی راسخ تر خود را آماده حضوری موفق درالمپیک 2016 برزیل کرده و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز