خبرگزاری کار ایران

مسابقات المپیاد دانش‌آموزی - همدان؛

نتایج ۳ وزن کشتی آزاد و فرنگی مشخص شد

رقابت‌های ۳ وزن ۳۲، ۴۲ و ۵۳ کیلوگرم کشتی آزاد و فرنگی در روز اول با مشخص شدن چهره‌های بر‌تر به پایان رسید

نتایج سه وزن ۳۲، ۴۲ و ۵۳کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد المپیاد دانش آموزی در همدان مشخص شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های ۳ وزن ۳۲، ۴۲ و ۵۳ کیلوگرم کشتی آزاد و فرنگی در روز اول با مشخص شدن چهره‌های بر‌تر به پایان رسید تا دارندگان عناوین اول تا سوم به روی سکو بروند.

جانعلی خسرو‌نژاد ناظر فنی رشته آزاد گفت: در وزن ۳۲کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد رئوف مومنی از مازندران مقام اول، میلاد فولادی از شهرستان‌های تهران مقام دوم و محمد رضا بیگلری از همدان و علی بهارستانی از سمنان به طور مشترک سوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن ۴۲کیلوگرم محسن دادگر از شهرستان‌های تهران مقام اول، پوریا ترابی از استان تهران مقام دوم و حسین محبوبی از سمنان به همراه عبدالله ذبیحی از مازندران مقام سوم را به خود اختصاص دادند. ضمن اینکه در وزن ۵۳ کیلوگرم نیز مهدی یعقوبیان از مازندران مقام اول، پیمان جلیلیان از کرمانشاه مقام دوم و حسین علوی از زنجان و مجید اصغری از گیلان نیز به صورت مشترک سوم شدند تا پرونده این سه وزن بسته شود.

اما در قسمت کشتی فرنگی نیز ناظر فنی این مسابقات این نتایج نهایی را اعلام کرد: در وزن ۳۲کیلوگرم رضا علیزاده از مازندران مقام اول، ابوالفضل رزاق‌زاده از شهرستان‌های تهران مقام دوم و سعید زمانی از لرستان و وحید هیکی از خوزستان به طور مشترک مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

فرزاد غفاری‌فر ادامه داد: در وزن ۴۲کیلوگرم کشتی فرنگی محمد غلامی از فارس اول، محمد‌پور رجب از گیلان مقام دوم و رضا نقی‌زاده از مازندران و امیر مهدی عسگری از کرمان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند. ضمن اینکه در وزن ۵۳کیلوگرم نیز کمیل نور محمدی از شهرستان‌های تهران مقام اول، محمدرضا رستمی از فارس مقام دوم و سعید ملائی از گیلان و ناصر علیزاده از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز