خبرگزاری کار ایران

با دعوت یوفا؛

گواردیولا در نشست سالانه مربیان یوفا شرکت می‌کند

پپ گواردیولا در حال حاضر برای گذران دوران استراحت خود خواسته‌اش در نیویورک به همراه همسر و فرزندانش در نیویورک به سر می‌برد.

سران یوفا از پپ گواردیولا و تیتو ویلانووا در جلسه سالانه مربیان که هر ساله در اوایل ماه سپتامبر و در شهر نیون سوئیس برگزار می‌شود، دعوت کرد.

به گزارش ایلنا،  پپ گواردیولا که در حال حاضر  برای گذران دوران استراحت خود خواسته‌اش در نیویورک به همراه همسر و فرزندانش در نیویورک به سر می‌برد، یکی از مهم‌ترین حاضران در جلسه سال گذشته یوفا بود که سردمدار درخواست از سران فیفا برای اعمال قوانینی برای زمین چمن ورزشگاه‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود.

همچنین اسامی دیگر مربیانی که به این اجلاس دعوت شده اند به این شرح است:

تیتو ویلانووا(مربی بارسلونا)، سیمئونه (مربی اتلتیکو مادرید)، اونای امری (مربی اسپارتاک مسکو)، آرسن ونگر (مربی آرسنال)، رونالد کومن (مربی فاینورد)، فرانک دی بوئر (مربی آژاکس)، ایوان یوانوویچ (مربی آپوئل)، فاتح تریم (مربی گالاتاسرای)، سرالکس فرگوسن (منچستریونایتد)، می‌رسئا لوچسکیو (شاختار دونستک)، رنه ژیراد (مون پولیه)، ژرارد اوولیه (یکی از اعضای یوفا)، یوپ هاینکس (مربی بایرن)، یورگن کلوپ (مربی بوروسیا دورتموند)، هوب استیونس (مربی شالکه)، توماس شاف (مربی وردربرمن)، ژرژ ژسوس (مربی بنفیکا)، لئونارد یاردیم (مربی المپیاکوس)، ویتور پریه‌را (مربی پورتو)، ماسیمیلیانو الگری (مربی میلان)، روبرتو دی متئو (مربی چلسی)، کارلو آنچلوتی (مربی پاری سن ژرمن) و لوچانو اسپالتی (مربی زنیت سنت پترزبورگ).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز