خبرگزاری کار ایران

کادرفنی تا پایان هفته مشخص‌‌ می‌شود؛

آشوری: تیم کاراته زیر 23سال به لیگ جهانی اعزام‌ می‌شود

تمام تلاش ما بر این است که در مسابقات جهانی فرانسه خوب ظاهر شویم و به اهداف خود دست یابیم.

 دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به معرفی کادر فنی تیم زیر 23 سال تا پایان هفته جاری گفت: به منظور پشتوانه‌سازی در بخش کاتا بنا داریم به موازات کومیته به زودی تیم زیر 23 سال کاتا را هم تشکیل دهیم.

به گزارش ایلنا، محسن آشوری با بیان این مطلب اظهارداشت: خوشبختانه با توجه به پتانسیل بالای کاراته استقبال خوبی از تشکیل اردوی تیم زیر 23 سال شده است.

وی در خصوص اینکه آیا باز هم انتخابی دیگری در اردوی تیم زیر 23 سال در کار خواهد بود یا نه،گفت: شکل گزینش افراد در این اردو با دیگر اردوها متفاوت خواهد بود و کاراته‌کاها بر اساس سوابق قهرمانی، اجرای مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی مورد نظر کادر فنی، آمادگی جسمانی و ویژگی آنتروپومتریکی(پیکر سنجی) و بر اساس نیاز کادرفنی گزینش می‌شوند.

آشوری افزود: بنا داریم در صورت فراهم بودن شرایط این تیم را به آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2012 که آذر ماه در سالزبورگ اتریش برگزار می شود، اعزام کنیم.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به وضعیت آمادگی مطلوب تیم ملی بزرگسالان در خصوص اعزام تیم ملی کاراته به چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ترکیه گفت: امسال توانستیم با حضور در یک دوره از لیگ کاراته وان در رنکینگ جهانی جایگاه خوبی بدست آوریم و امیدوارم در ترکیه هم علاوه بر حفظ جایگاه مان بتوانیم عملکرد موفق تری هم داشته باشیم.

وی در خصوص سطح لیگ جهانی کاراته وان ترکیه گفت: قطعاً سطح این رقابت‌ها به دلیل موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه از اندونزی بالاتر خواهد بود و ملی‌پوشان کاراته کشورمان حریفان سخت تر و قوی تری را پیش رو خواهد داشت.

آشوری در خصوص اینکه به جز تیمی که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت، تیم دیگری به لیگ جهانی اعزام خواهد شد یا نه، گفت: در شرایط فعلی هر چند این تیم در وضعیت آمادگی صددرصد نیست، اما اعزام تیم دیگری به این پیکارها را ضروری نمی بینیم.

وی در خصوص کاتای انفرادی هم گفت: هر چند فرید حقیقی به عنوان نماینده کاتای انفرادی در کاراته وان استانبول ترکیه شرکت می کند، اما این حضور به معنای قطعی شدن حضور او در مسابقات قهرمانی جهان 2012 پاریس نیست.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه همدلی و صمیمیت از شاخص های اصلی موفقیت یک تیم ورزشی است گفت: تمام تلاش ما بر این است که در مسابقات جهانی فرانسه خوب ظاهر شویم و به اهداف خود دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز