خبرگزاری کار ایران

تنیس بین المللی فیوچرز- اصفهان

۱۵ تنیسور ایرانی به جدول اصلی رقابت‌ها راه یافتند

در ادامه رقابت‌های تنیس بین المللی فیوچرز اصفهان 6 تنیسور ایرانی از مرحله مقدماتی به جدول اصلی این دوره از رقابت‌ها راه یافتند.

۱۵ تنیسور ایرانی به جدول اصلی رقابت‌های تنیس بین‌المللی فیوچرز راه یافتند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های تنیس بین المللی فیوچرز اصفهان 6 تنیسور ایرانی از مرحله مقدماتی به جدول اصلی این دوره از رقابت‌ها راه یافتند و از روز دوشنبه 6 شهریورماه به همراه 9 تنیسور دیگر ایرانی حاضر در جدول اصلی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در رقابت‌های جدول مقدماتی تنیس بین‌المللی فیوچرز اصفهان فرشاد طلاور، محمد مهذب نیا، روزبه کامران، مهدی احتمایی، شهاب راطق، محمدرضا کاظمی از ایران، سرجیو شیپیلو از ازبکستان و اریک وهوک از کانادا با شکست حریفان خود به جدول اصلی این دوره از رقابت‌ها راه یافتند.

از امروز دوشنبه 6 شهریورماه جدول اصلی انفرادی این دوره از رقابت‌ها با حضور 15 تنیسور ایرانی آغاز خواهد شد و جدول دونفره این دوره از رقابت‌ها نیز با حضور 8 تیم از ایران پیگیری می شود.

در این دوره از رقابت‌ها علاوه بر ورزشکاران کشورمان، ورزشکارانی ازاسپانیا، هند، فرانسه، بلژیک، سوئد، چک، روسیه، کرواسی، رومانی، ایتالیا، ازبکستان، یونان، اتریش، هلند، مکزیک، سوریه، کانادا، صربستان، ژاپن، امارات،بلغارستان، پاکستان، ترکمنستان، اسلواکی حضور دارند که به مدت 2 هفته در مجموعه ورزشی شهدای ارتش اصفهان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز