خبرگزاری کار ایران

معاون فنی کمیته پارالمپیک:

شرایط کاروان پارالمپیکی ایران مطلوب است

تمرینات ملی پوشان از روز جمعه آغاز شده و در زمان‌های معین به همراه مربیان و کادر فنی هر رشته پیگیری می‌شود.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک که همراه با کاروان ورزشی ایران در لندن به سر می برد، شرایط ملی پوشان اعزامی به رقابت های پارالمپیک را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز برجسته با اعلام زمان کلاس بندی ورزشکاران گفت: از بین اعضای کاروان، تنها دو ورزشکار در رشته های فوتبال هفت نفره و والیبال نشسته نیاز به تایید نهایی کلاس بندی پزشکی دارند که این امر روز سه شنبه انجام خواهد شد، ضمن اینکه کلاس بندی ورزشکاران نابینا نیز به اتمام رسیده است.

برجسته در ادامه افزود: تمرینات ملی پوشان از روز جمعه آغاز شده و در زمانهای معین به همراه مربیان و کادر فنی هر رشته پیگیری می شود.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک شرایط کلی اسکان و پذیرش کاروان کشورمان را مناسب دانست و گفت: همه چیز طبق برنامه انجام می شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان از ورود تدریجی کاروان دیگر کشورهای شرکت کننده خبر داد و گفت: کاروان ایران در زمره اولین گروههایی بود که وارد لندن شد و طی روزهای اخیر به تدریج بر تعداد کاروانهای ورودی به لندنافزوده می شود.

مراسم رسمی افتتاحیه رقابت های پارالمپیک لندن روز چهارشنبه، هشتم شهریور ماه برگزار خواهد شد و پس از آن رقابتهای چهاردهمین پارالمپیک از 9 تا 18 شهریور ماه برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز