خبرگزاری کار ایران

فراخوان دور هفتم جایزه شعر «خبرنگاران» منتشر شد

هفتمین دوره جایزه کتاب سال شعر، «خبرنگاران» در دو بخش کتاب و ویژه و با داوری جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه شعر و ادبیات، برگزار می‌شود.

ایلنا: هفتمین دوره جایزه کتاب سال شعر، «خبرنگاران» در دو بخش کتاب و ویژه برگزار می‌شود.

 به گزارش ایلنا، این دوره از جایزه کتاب سال شعر – خبرنگاران، با دبیری علیرضا بهرامی، از شاعران و ناشرانی که در سال ۱۳۹۰ مجموعه شعر منتشر کرده‌اند دعوت می‌کند تا با توجه به شرایط زیر در بخش کتاب سال جایزه شرکت کنند:

۱- کتاب در سال ۱۳۹۰ منتشر و در شناسنامه کتاب ذکر شده باشد.

۲- چاپ اول و به زبان فارسی در ایران منتشر شده باشد.

۳- برگزیده اشعار یا مجموعه گروهی نباشد.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخش باید پنج نسخه از اثر خود را تا پایان مهرماه ۱۳۹۱ به نشانی تهران، صندوق پستی ۳۴۹۶ – ۱۶۷۶۵، دبیرخانهٔ جایزهٔ کتاب سال شعر خبرنگاران، بفرستند.

در بخش ویژه نیز که برای کشف استعدادهای شعری برگزار می‌شود، آن دسته از شاعرانی که تاکنون کتاب منتشر نکرده‌اند، آثار خود را با توجه به شرایط زیر - تنها - از طریق نشانی پست الکترونیکی sherekhabarnegar@gmail. com می‌توانند بفرستند:

‌۱) شرکت‌کنندگان در این بخش نباید تاکنون (چه در سال‌های گذشته و چه در سال جاری) کتاب منتشر کرده یا برای انتشار به ناشری سپرده باشند.

‌۲) مجموعه شعر‌ها باید به زبان فارسی باشد.

‌۳) تعداد شعر‌ها بین ‌۴۰ تا ‌۵۰ قطعه بوده و در صورت نرسیدن به این تعداد، لازم است تعداد صفحه‌های مجموعه شعر‌ها بین ۸۰ تا ‌۱۰۰ صفحه باشد.

‌۴) آثار باید در فرمت ویندوز word ۲۰۰۳ یا word ۲۰۰۷ باشد. از فرستادن اثر در قالب ‌pdf یا پرینت جدا خودداری شود.

‌۵) حضور در این بخش برای تمامی شاعران فارسی‌زبان داخل و خارج کشور آزاد است.

در این بخش نیز علاقه‌مندان تا پایان مهرماه ۱۳۹۱ فرصت دارند که شعرهای خود را به نشانی پست الکترونیکی جایزه بفرستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز