خبرگزاری کار ایران

اولین نگارخانه دائمی دانش آموزی کشور افتتاح می‌شود

اولین نگارخانه دائمی دانش آموزان مهرماه با حضور دانش آموزان منتخب رشته‌های فرهنگی و هنری در اردوگاه شهید باهنر تهران افتتاح می‌شود و دو هزار و 660 دانش آموز در رشته‌های مختلف در آن فعال خواهند بود.

یاسوج: رئیس اداره فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش از افتتاح و بازگشایی اولین نگارخانه دائمی دانش آموزان در مهرماه جاری با حضور دانش آموزان منتخب رشته های فرهنگی و هنری در اردوگاه شهید باهنر تهران خبرداد.

"عبدالکریم رستمی" در گفتگو اختصاصی با ایلنا در یاسوج، گفت: در زمان افتتاح و بازگشایی اولین نگارخانه 265 اثر فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور در دید علاقمندان قرار می گیرد.

وی همچنین از برگزاری پنج جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور به میزبانی استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان های رضوی و شمالی، تهران و همدان تا یک ماه آینده خبرداد و اظهارداشت: 2 هزار و 660 دانش آموز در رشته های فرهنگی و هنری فیلم کوتاه، نمایش، هنرهای دستی و تجسمی، پژوهشی، ادبی، فرهنگی و هنرهای آوایی مشارکت فعال خواهند داشت.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش افزود: در رشته های فرهنگی و هنری عنوان شده به ترتیب در " هنرهای آوایی " 900 دانش آموز، " فیلم و نمایش" 800 دانش آموز، " فرهنگی، ادبی و پژوهشی " 700 دانش آموز و مابقی در رشته هنرهای دستی و تجسمی شرکت دارند.

رستمی، تشکیل کارگاههای تخصصی در حاشیه برگزاری جشنواره ها و مسابقات فرهنگی،هنری، آوایی، فیلم، هنرهای نمایشی و تجسمی را از اقدامات اداره فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خواند.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش برای حضور در سی امین جشنواره فرهنگی، ادبی و پژوهشی کشور که قرار است چهار روز و از اول تا چهارم شهریور ماه با حضور 256 دانش آموز سراسر کشور در سه رشته شعر، داستان و مطالعه و تحقیق برگزار شود به یاسوج سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز