خبرگزاری کار ایران

ویژگی‌های رهبرجامعه اسلامی در برنامه حریم طه

در برنامه «حریم طه» یکشنبه ۵شهریورماه با استناد به آیه ۱۱۵سوره مبارکه نساء ویژگی‌های رهبر جامعه اسلامی بررسی می‌شود.

ایلنا: در برنامه «حریم طه» یکشنبه ۵شهریورماه با استناد به آیه ۱۱۵سوره مبارکه نساء ویژگی‌های رهبر جامعه اسلامی بررسی  می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، حریم طه عنوان برنامه‌ای از گروه قرآن و تفسیر رادیو قرآن است که روزهای فرد راس ساعت ۸: ۴۰ از رادیو قرآن پخش می‌شود.
در بعد تفسیری این برنامه به آیه۱۱۵سوره مبارکه نساء «وَ مَنْ یُشاقِقِ الرَّسُولَ مِنْ بَعْدِ ما تَبَیَّنَ لَهُ الْهُدى‏ وَ یَتَّبِعْ غَیْرَ سَبِیلِ الْمُؤْمِنِینَ نُوَلِّهِ ما تَوَلَّى وَ نُصْلِهِ جَهَنَّمَ وَ ساءَتْ مَصِیراً که خداوند می‌فرماید: کسی که بعد از آشکار شدن حق، با پیامبر مخالفت کند و از راهی جز راه مومنان پیروی نماید، ما او را به‌‌ همان راه که می‌رود می‌بریم و به دوزخ وارد می‌کنیم و سرانجام بدی (برای او) است اشاره شده است که؛ در خصوص ویژگی‌های رهبر جامعه اسلامی بحث می‌شود.
محمدعینی‌زاده موحد کار‌شناس برناکه» حریم طه «روز یکشنبه ۵شهریورماه به این سوال که آیا طبق آیه ۱۱۵ سوره نساء، هرکس رهبر جامعه اسلامی شد حتی اگر فاسد بود مردم باید از وی تبعیت کنند پاسخ می‌گوید.

برنامه» حریم طه «به سردبیری وتهیه کنندگی محمدرضا می‌ری و گویندگی رضا خضرائی روزهای فرد ساعت ۸: ۴۰به مدت ۲۰دقیقه از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز