خبرگزاری کار ایران

«خانه‌ای در غبار» در سیمای بوسنیایی رویت می‌شود

در برنامه‌های روز یكشنبه شبكه سحر؛ «چکامه چمن ماه» از تجربه «پرواز در حباب» می‌گوید، «خانه‌ای در غبار» در سیمای بوسنیایی رویت می‌شود و «در همین نزدیکی» در سیمای آذری روی آنتن می‌رود.

ایلنا: حضور «چکامه چمن ماه» بازیگر سریال «پرواز در حباب» در برنامه «ما و شما» سیمای کردی، پخش فیلم تلویزیونی «خانه‌ای در غبار» از سیمای بوسنیایی و فیلم تلویزیونی «در همین نزدیکی» از سیمای آذری از جمعه، برنامه‌هایی هستند که شبکه جهانی سحر برای یکشنبه این هفته بینندگان خود در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبكه سحر، چکامه چمن ماه، بازیگر مجموعه تلویزیونی «پرواز در حباب» می‌ه‌مان برنامه این هفته برنامه «ما و شما» سیمای کردی شبکه سحر است.

«چکامه چمن ماه» که در این سریال نقش نامزد جوانی به نام امید که در دام اعتیاد گرفتار می‌شود را ایفا کرده از خاطرات بازی در این سریال با مخاطبان برنامه «ما و شما» سخن خواهد گفت.

«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲: ۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۰ دقیقه به طور زنده از سیمای کردی پخش می‌شود و پخش گزارش مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه برنامه‌های سیمای کردی از دیگر آیتم‌های آن است.

فیلم تلویزیونی «خانه‌ای در غبار» نیز یکشنبه ساعت ۱۲: ۲۰ به وقت تهران به مدت ۱۰۰ دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش می‌شود.

این فیلم تلویزیونی به سرپرستی رحمان رستم‌پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است و اصغر نیک سیرت مترجم، ندیم بگوویچ ویراستار و علیرضا نجفی اپراتور زیرنویس این فیلم بوده‌اند.

فیلم تلویزیونی «خانه‌ای در غبار» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی ناصر عنصری محصول گروه اجتماعی مرکز سیما فیلم است و بازیگرانی همچون یکتا ناصر، کوروش تهامی، پوراندخت مهیمن، اسماعیل شنگله و پرستو صالحی به ایفای نقش در آن پرداخته‌اند.

داستان «خانه‌ای در غبار» درباره «نسرین» است که قرار است به زودی بچه دار شود اما او با فهمیدن این موضوع شب‌ها دچار کابوس شده و طی آن‌ها خود را با چهره پوشیده می‌بیند که با دو دختر بچه در حیاطی قدیمی مشغول بازی است، اما در کنار آن‌ها شخصیت‌هایی با چهره‌های خون آلود و گاهی صحنه‌هایی از یک تصادف می‌بیند و...

فیلم تلویزیونی «در همین نزدیکی» یکشنبه ساعت ۱۷: ۳۰ به وقت تهران به مدت ۹۰ دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر پخش می‌شود.

در همین نزدیکی به سرپرستی مهدی حسین‌زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده است.

علی احمدی آده ترجمه متون این فیلم را بر عهده داشته و صداپیشگانی همچون شهباز دولت‌نژاد، مهدی حسین‌زاده، سعید بحرالعلومی، ونوس محسن‌زاده، ندا سام و وحید آقاپور به گویندگی در آن پرداخته‌اند.

صدابرداری و افکت دوبله این فیلم تلویزیونی نیز بر عهده ساناز اکبری بوده و میکس آن را صادق صبور انجام داده است.

فیلم تلویزیونی «در همین نزدیکی» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی بهروز مفید، در گروه فیلم و سریال

شبکه سه سیما تولید شده و داستان آن درباره مهندس محسنیان، مدیرعامل یک شرکت بزرگ اقتصادی است که ارتقا و توسعه شرکتش تنها هدفی است که دنبال می‌کند و در این راه ناخواسته مشکلاتی را برای کارمندانش ایجاد می‌کند. تا اینکه یک روز صبح متوجه حضور شخصی نا‌شناس در دفترش می‌شود که خود را مرگ نامیده و اظهار می‌کند ماموریت گرفتن جان او را دارد و...

بازیگرانی همچون پرویز پورحسینی، پرستو گلستانی، پیام دهکردی، رسول نجفیان، بهناز جعفری، شاهین انصاری و بتول ابراهیمی در این فیلم تلویزیونی حضور داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز