خبرگزاری کار ایران

ساخت فیلم زندگی شهید ماموستا ملاشیخ الاسلام در جشنواره دفاع مقدس

بیژن زمان پیرا از فیلمسازان سنندجی در نظر دارد فیلم مستندی در باره زندگی شهید ماموستا ملاشیخ الاسلام بسازد

بیژن زمان پیرا از فیلمسازان سنندجی در نظر دارد فیلم مستندی در باره زندگی شهید ماموستا ملاشیخ الاسلام از کودکی تا لحظه ترور این شهید برای بخش جلوه‌گاه نور دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس آماده نمایش سازد.
برپایه این خبر، این فیلم با حمایت جشنواره فیلم مقاومت و به تهیه کنندگی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدسبا عنوان «راه بی‌پایان» ساخته خواهد شد.


  به گزارش ایلنا «بیژن زمان پیرا» سال ۱۳۴۴ در شهر سنندج متولد شده است. سال ۱۳۷۷ با عکاسی وارد دنیای هنر شد و در سال ۱۳۸۰ در انجمن سینمای جوانان ایران در تهران شروع به فعالیت فیلم‌سازی نمود. وی تاکنون ۱۱ فیلم کوتاه مستند و داستانی به نام‌های «آینه»، «حتماً امروز»، «در رؤیای مدرسه»، «آب را گل نکنیم»، «آب و آینه»، «دستی که متولد می‌شود»، «طلای سفید» و «موش و گربه» را کارگردانی کرده و ۶۸ جایزه معتبر از جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی بدست آورده است.
 دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت و همیاری «سازمان سینمایی کشورو استانداری کرمان» با رویکرد «مقاومت، بصیرت و شکوفایی و به منظور» تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس «و» نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان «،» تحریم اقتصادی «،» دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی «،» مقاومت و بیداری اسلامی «،» مقابله با استکبار جهانی «،» تروریسم «و» صهیونیسم بین الملل «در قالب بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه نویسی و چشم انداز سینمای مقاومت ایران و نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی دیگر همزمان با هفته دفاع مقدس به مرکزیت استان کرمان در استان‌های مختلف و هشت کشور جهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز