خبرگزاری کار ایران

انیمیشن تهرانی‌ها آماده نمایش شد

سریال انیمیشنی «تهرانی‌ها» به کارگردانی می‌رتوحید رضوی و با طنز‌پردازی شهرام شکیبا در موسسه تصویر شهر تولید و آماده نمایش شد.

ایلنا: خانواده آقای تهرانی یا «تهرانی‌ها» عنوان سریال طنز اجتماعی و فرهنگی است که در ۱۳ قسمت در اپیزودهای کوتاه، زندگی خانواده‌های قشر متوسط ایرانی، آدم‌های ساده با باورهای معمولی، را به تصویر می‌کشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این خانواده در تهران زندگی می‌کنند و داستان‌های آن‌ها اکثراً جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران با قومیت‌های مختلف را بیان می‌کنند. طنزی که در این انیمیشن به کار رفته است به طیف وسیعی از مسائل فرهنگی و اجتماعی که در تهران می‌گذرد اشاره خواهد داشت، مسائلی همچون: شهری و شهروندی، سینما، تلویزیون، موسیقی، ادبیات و... به دلیل همین طیف گسترده، این سریال خواهد توانست مخاطبانی از اقشار و سنین مختلف را به خود جذب کند.

این مجموعه متشکل از کاراکترهای اصلی (خانواده آقای تهرانی) و کاراکترهای فرعی که طیف وسیعی از گروه‌ها و مشاغل مختلفی چون: بازیگران، ورزشکاران، کارگران، معلمان، نویسندگان و... را شامل می‌شود، می‌باشد.

از نکات قابل توجه در این سریال استفاده از نویسندگان خلاق به سرپرستی محسن میرزاخانی و گویندگان مستعد به سرپرستی محمدرضا علیمردانی می‌باشد که سعی شده است به طور مرتب طنز‌ها و شوخی‌های متنوعی به زمینه تصویری داستان اضافه و خلاق‌ترین و گویا‌ترین لحن‌ها جوری اجرا شود که خود باعث ایجاد صداهای ماندگار و اصیل در مجموعه می‌شود.

دیگر عواملی که در این سریال این گروه را همراهی می‌کنند عبارتند از: کارگردان، طراحی کاراکتر‌ها، مدلسازی فضا و لی آوت سه بعدی: می‌رتوحید رضوی/ کاراک‌تر ریگ: می‌رامید رضوی و حامد پورکرمان/ طراحی فضا: مهدی موحد و احمد می‌ر/ استوری بورد: می‌رتوحید رضوی و مانی وطن دوست/ آهنگسازی: بهنام صبوحی و پیمان ایزدی/ مشاور آهنگسازی: رضا طاهری/ صداگذاری، کامپوزیت و تدوین: میر امید رضوی/ گروه انیمیت: لیلا شعبانی‌نژاد و ناصر نجفیان/ نور‌پردازی: یاشار جعفر خانپور/ دستیار سرپرست گویندگان: نازنین حقیری/ صدابردار: حامد رضایی، میثم ریاحی/ اموراداری و مالی: می‌رهاشم رضوی/ روابط عمومی: سیده سمیه رضوی/ تهیه کننده: موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری تهران.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز