خبرگزاری کار ایران

به نویسندگی مهدی كوشكی و در خانه‌هنرمندان ایران:

مونولوگ جنوب در سالن انتظامی اجرا می‌شود

قصه مونولوگ جنوب درباره كاركتری است كه از مراودات اجتماعی آسیب دیده و قصد دارد از طریق قصه‌گویی دردهای خود را تسكین ببخشد.

ایلنا: مونولوگ جنوب به نویسندگی مهدی كوشكی و بازی زهرا فتحی در سالن استاد انتظامی خانه‌هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق گفته نویسنده اثر، این نمایش درقالب جشنواره مونولیو به همت گروه تئاتر لیو به سرپرستی حسن معجونی اجرا می‌شود و داستان آن روایت ماجرایی انتزاعی است كه موضوعی اجتماعی را بازگو می‌كند.

كوشكی درباره موضوع و داستان نمایش، می‌گوید: قصه مونولوگ جنوب درباره كاركتری است كه از مراودات اجتماعی آسیب دیده و قصد دارد از طریق قصه‌گویی دردهای خود را تسكین ببخشد.

وی افزود: تمرینات مربوط به این كار از یك ماه پیش شروع شده تا امروز كه اجرای عمومی آن آغاز می‌شود ادامه داشته است.

عضو گروه تئاتر لیو همچنین درباره فستیوال مونولوگ لیو، توضیح داد: این فستیوال مدت سه سال است كه كاملا به شكل خصوصی برگزار می‌شود،.

وی ادامه داد: سال نخست اجرای این برنامه بیشتر به یك گردهمایی میان هنرمندان شبیه بود اما طی دوسال گذشته آثار مورد داوری قرار می‌گیرد و بیشتر حالت جشنواره به خود گرفته و مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب كرده است.

نمایش جنوب امروز طی دو اجرا در ساعت‌های 5:30 و 19 به مدت زمان 40دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه‌هنرمندان ایران روی صحنه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز