خبرگزاری کار ایران

جنوب غرب تهران به میهمانی تابستان سوم می‌رود

طرح «تابستان سوم» تا پایان شهریور در مراکز فرهنگی وهنری غرب پایتخت اجرا می‌شود.

ایلنا: «عقیل منصوری» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹تهران گفت: امسال بخش زیادی از فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری برای سومین ماه از تابستان پیش بینی شده است چراکه در نخستین ماه جمع زیادی از دانش آموزان درگیر کنکور بودند. ماه دوم هم با برنامه‌های ویژه رمضان سپری شد واکنون در سومین ماه از فصل گرم تابستان، فعالیت‌هایی با رویکرد تفریحی، فرهنگی وهنری شروع شده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رویش، وی افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها در زمینه‌های تولید محصولات فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی با شهریه ومدت زمان کمتر و دوره‌های تفریحی به همراه علاقه مندان به استان تهران والبرز اجرا می‌شود. همچنین در اعضای کانون‌های مردمی پاتوق‌های اجتماعی را برگزار می‌کنند.
منصوری از دیگر فعالیت‌های اجرایی در تابستان سوم را انتخاب بهترین کانون دانست وگفت: با توجه به اینکه فعالیت کانون‌ها ازتیرماه امسال شروع شد، در شهریور ماه نتیجه این کار‌ها اعلام می‌شود.
مدیر فرهنگی هنری منطقه۹ به اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌ها وبرگزاری یک برنامه ویژه هم اشاره کرد وافزود: شهریور امسال برای نخستین دوره، شکوفه‌های شهر در مراکز فرهنگی منطقه شکل می‌گیرد وازنوآموزان ۶ ساله برای شرکت در این خانه‌ها ثبت نام می‌شود.
در بخش مناسبت‌ها هم در روز ملی دختران برنامه‌ای با عنوان رادیو محلی در بوستان المهدی (عج) خواهیم داشت. در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) هم با توجه به گرایش ایرانیان به مذهب جعفری، پیش بینی شده همایش‌هایی در منطقه برگزار شود.
وی افزود: همچنین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس تولید محصول فرهنگی خواهیم داشت و برای بازگشایی مدارس هم با مشارکت کانون‌های مردمی طرح‌هایی مانند غباروبی مدارس عملیاتی می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از برنامه‌های ذکر شده می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز