خبرگزاری کار ایران

اجرای بیش از ۲۴۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری در هفته اول شهریور

همزمان با هفته نخست شهریور ماه و در کنار ویژه برنامه‌های تابستانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیش از ۲۴۰ ویژه برنامه از سوی مراکز فرهنگی هنری تهران برگزار می‌شود.

ایلنا: سلسله نشست‌های آشنایی مخاطبان با اندیشه‌های عرفانی ایرانی- اسلامی، ۵ شهریور در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در کنار این برنامه، کارگاه آموزشی شیوه داستان گویی برای کودکان، ۷ شهریور در فرهنگسرای هنگام و نشست شعرخوانی و بررسی شعر با عنوان عیار سخن، ۵ شهریور در فرهنگسرای معرفت برگزار خواهد شد.
کارگاه آموزشی سیری در آثار سنایی، عطار و مولوی با عنوان آشنای جان، ۵ شهریور در فرهنگسرای اندیشه و نشست بررسی ضرب المثل‌ها و متل‌ها با حضور مرتضی احمدی، ۵ شهریور در فرهنگسرای گلستان از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته نخست ماه جاری است.
اجرای نمایش الاغ نادان، تا پایان هفته در فرهنگسرای فردوس از جمله برنامه‌های نمایشی هفته اول شهریور ماه خواهد بود. همچنین فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه تا پایان هفته در فرهنگسرای هنگام و فرهنگسرای بهمن اکران می‌شود. کارگاه آموزش فیلمسازی با ابزارهای ساده، ۸ شهریور در فرهنگسرای سرو تشکیل می‌شود.
علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه‌ها به پایگاه اینترنتیwww. farhangsara. ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز