خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی اراك:

شیوه اجرای پزشك خانواده در استانها تغییر كرده است

شیوه اجرایی برنامه پزشك خانواده در استان ها تغییر كرده است و تا آماده شدن زیرساختها و تایید وزارتخانه به مرحله اجرا در نخواهد آمد.

اراك - ایلنا: شیوه اجرایی برنامه پزشك خانواده در استان ها تغییر كرده است و تا آماده شدن زیرساخت ها و تایید وزارت خانه به مرحله اجرا در نخواهد آمد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی اراك با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: براساس آخرین تصمیم گیری ها در استانداری مركزی قرار بود اجرای طرح از 15 شهریور ماه در استان مركزی با ثبت نام از مردم آغاز شود اما با دستورالعمل جدید وزارت مبنی بر لزوم فراهم بودن زیرساخت ها و اعلام آمادگی به تهران برای در نوبت قرار دادن استان مربوطه برای اجرای طرح تا فراهم نشدن زیرساخت ها اجرای این برنامه در استان مركزی به تعویق می افتد.

دكتر بابك عشرتی با اشاره به اینكه تاكید شركت های بیمه گر مجهز بودن مطب پزشكان به كامپیوتر و اینترنت به منظور وارد كردن سوابق پزشكی بیماران و سهولت دسترسی شركت های بیمه گر به اطلاعات هر بیمار است تصریح كرد: این در حالی است كه هنوز نیمی از پزشكان داوطلب برنامه پزشك خانواده در استان فاقد كامپیوتر و اتصال به شبكه اینترنت هستند.

عشرتی تصریح كرد: برای اجرای این كار باید حداقل 90 درصد مطب ها مجهز به كامپیوتر باشند كه هنوز این آمادگی در استان وجود ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی اراك گفت: با فراهم شدن كامل زیرساخت ها آمادگی برای اجرای طرح در استان به تهران اعلام خواهد شد كه پس از بازدید و تایید موضوع استان مركزی در نوبت جهت اجرا قرار داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز