خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پسماند خواستار شد

حضور بخش خصوصی و پیمانکاران فعال پسماند در دومین جشنواره محیط زیست شهری

حضور بخش خصوصی می‌تواند فرصتی اقتصادی را برای فعالان عرصه بازیافت فراهم کند و با ایجاد فضایی مناسب می‌توان شاهد شکل گیری سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند برای بهتر و با کیفیت‌تر شدن خدمات در این بخش بود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اهمیت حضور بخش خصوصی و پیمانکاران فعال حوزه پسماند در دومین جشنواره محیط زیست شهری گفت: سازمان مدیریت پسماند رویکردی ستادی و نظارتی دارد و حضور بخش خصوصی و پیمانکاران فعال این حوزه در جشنواره می‌تواند باعث آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این گروه‌ها شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره محیط زیست شهری؛ سید محمد فیاض با اشاره به محوریت «مدیریت پسماند» در دومین جشنواره محیط زیست شهری اضافه کرد: بخش خصوصی و پیمانکاران حوزه‌های مختلف در مسئله پسماند باید به جامعه شناسنانده شوند و با ارائه دست آورد‌ها و عملکرد و برنامه‌های خود در سطح شهر اطلاعاتی را به شهروندان منتقل کنند.

وی افزود: آشنایی با فرایند فعالیت در حوزه مدیریت پسماند در شهری به بزرگی تهران اهمیت فراوانی دارد و این امکان را برای شهروندان بوجود می‌آورد که با امکانات و داشته و داده‌های نرم افزاری و سخت افزارهای کسانی که فعالیت می‌کنند آشنا شوند.

به گفته فیاض نمایش ماشین آلات و مخازن جمع آوری پسماند‌ها و همین طور آگاهی بخشی به مردم در فرایند انتقال از تولید تا انبارهای پردازش موضوعی است که می‌تواند برای شهروندان و حتی شرکت‌ها و گروههای فعال در عرصه بازیافت و مدیریت پسماند جالب و مورد استفاده باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه سازمان تحت مدیریتش سازمانی ستادی است گفت: حضور بخش خصوصی و پیمانکاران با برنامه‌های مشخص می‌تواند در دومین جشنواره محیط زیست شهری با محوریت پسماند موثر باشد.

وی تاکید کرد: حضور بخش خصوصی می‌تواند فرصتی اقتصادی را برای فعالان عرصه بازیافت فراهم کند و با ایجاد فضایی مناسب می‌توان شاهد شکل گیری سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند برای بهتر و با کیفیت‌تر شدن خدمات در این بخش بود.

دومین جشنواره محیط زیست شهری با محوریت مدیریت پسماند روز ۱۵ تا ۱۹ شهریور در بوستان ولایت واقع در منطقه ۱۹ شهرداری تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز