خبرگزاری کار ایران

جشنواره گل و گیاه محلات امسال بازدید كننده عمومی ندارد

با برگزاری كنگره هیدروپونیك و نمایشگاه گل و گیاه در حاشیه آن، جشنواره گل محلات امسال بازدید كننده عموم نخواهد داشت.

محلات - ایلنا: با برگزاری كنگره هیدروپونیك و نمایشگاه گل و گیاه در حاشیه آن، جشنواره گل محلات امسال بازدید كننده عموم نخواهد داشت.

كارشناس تولید و بهره وری فرمانداری محلات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا گفت: امسال شهر محلات میزبان دومین كنگره كشوری هیدروپونیك، كنگره كشت بدون خاك، است كه در حاشیه این كنگره نمایشگاهی از گل های محلات نیز دایر خواهد بود.

مازیار گلشن تفاوت نمایشگاه گل امسال را با جشنواره های هر ساله گل كه بازدید كنندگانی از سراسر كشور داشت را نبود بازدید كننده عموم عنوان كرد و گفت: این كنگره كاملا تخصصی است و افراد متخصص و اهل فن در این كنگره تجارب خود را پیرامون كشت بدون خاك با مصرف بهینه آب و استفاده بهینه از فضا با هدف دستیابی به بهره وری بالا با استفاده از امكانات موجود ارائه خواهند كرد.

وی برگزاری این كنگره را به جای جشنواره گل محلات در راستای اجرای قانون هدفمندی و لزوم توجه به بهینه مصرف كردن انرژی برشمرد.

گلشن زمان برگزاری كنگره و نمایشگاه تخصصی گل محلات را از 14 لغایت 16 شهریور ماه عنوان كرد و افزود: این كنگره اولین بار در سال گذشته در اصفهان برگزار شد كه این بار به مدت سه روز با همكاری دانشگاه صنعتی اصفهان و انجمن كشت بدون خاك ایران در شهر محلات برگزار می شود.

به گفته كارشناس تولید بهره وری فرمانداری محلات نمایشگاه گل محلات امسال مثل هر سال نیست بلكه در حاشیه كنگره تعدادی غرفه برای نمایش گل های تولیدی این شهر برای نمایشگاه گل پیش بینی شده و بدون بازدید كننده عموم تنها در معرض دید میهمانان كنگره قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز